سامسونگ گلکسی A10e تاییدیه وای فای دریافت کرد


رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A10e موفق به کسب تاییدیه Wi-Fi شد. این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز می شود. در حال حاضر گلکسی A10 ارزان ترین گوشی سری گلکسی A محسوب می شود؛ با این حال به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک نمونه ارزان تر را در آینده […] نوشته سامسونگ گلکسی A10e تاییدیه وای فای دریافت کرد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار...

رسانه کلیک – سامسونگ گلکسی A10e موفق به کسب تاییدیه Wi-Fi شد. این گوشی هوشمند به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز می شود.

در حال حاضر گلکسی A10 ارزان ترین گوشی سری گلکسی A محسوب می شود؛ با این حال به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یک نمونه ارزان تر را در آینده معرفی کند.

در گذشته شاهد رونمایی از گوشی گلکسی A20e به عنوان نسخه ارزان تر گلکسی A20 بودیم و با توجه به این موضوع، احتمال معرفی نسخه ارزان تر گلکسی A10 نیز وجود دارد (سامسونگ گلکسی A20e مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی از راه رسید).

به تازگی یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A102U موفق به کسب تاییدیه وای فای شده است. به نظر می رسد این دستگاه، سامسونگ گلکسی A10e باشد.

بر اساس این تاییدیه، گوشی اقتصادی آینده سامسونگ به سیستم عامل پیش فرض اندروید پای مجهز می شود و از وای فای 802.11 a/b/g/n/ac دو بانده پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است؛ گلکسی A10 فاقد این ویژگی است.

سامسونگ گلکسی A10e تاییدیه وای فای دریافت کرد

سامسونگ گلکسی A10e در مقایسه با برادر خود به پردازنده متفاوتی مجهز می شود. انتظار می رود طراحی کلی این محصولات شباهت زیادی به یکدیگر داشته باشد، البته به احتمال زیاد گلکسی A10e دارای صفحه نمایش و باتری کوچکتر است.

سامسونگ گلکسی A10 به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است. نمایشگر Infinity-U این گوشی هوشمند یک سنسور 5 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 بوده که در زیر آن فلاش LED به چشم می خورد. گلکسی A10 فاقد سنسور اثر انگشت است. از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به باتری 3400 میلی آمپر ساعتی، پورت microUSB و جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد.

سامسونگ گوشی گلکسی A10 را با قیمت 120 دلار به فروش می رساند. با توجه به این موضوع، انتظار می رود گلکسی A10e قیمتی نزدیک به 100 دلار داشته باشد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403