15 درصد مدارس قزوین نیازمند تخریب و بازسازی


15 درصد مدارس قزوین نیازمند تخریب و بازسازی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین اعلام کرد: حدود 19 درصد مدارس استان نیازمند مقاوم‌سازی و 15 درصد نیز نیازمند تخریب و بازسازی هستند که امیدواریم خیرین در این امر مشارکت کنند.

عسکرعلی جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برگزاری سلسله جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در مناطق چهارده‌گانه آموزش‌وپرورش استان قزوین اعلام کرد: در روز پنجم اردیبهشت‌ماه جشنواره مرکزی خیرین مدرسه‌ساز در شهر قزوین برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون خیرین استان بالغ‌بر 20 میلیارد تومان جهت تخصیص به مدرسه‌سازی را تقبل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در استان قزوین 65 درصد مدارس استان استانداردسازی، حدود 19 درصد مدارس استان نیازمند مقاوم‌سازی و 15 درصد نیز نیازمند تخریب و بازسازی هستند که امیدواریم خیرین در این امر نیز مشارکت کنند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس قزوین یادآور شد: توسعه مشارکت در ساخت مدارس، اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش، توسعه و تجهیز فضا و محیط یادگیری، ایجاد فضای شاد و مستحکم، نوسازی، مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس، فرهنگ‌سازی در حفظ و نگهداری مدارس ساخته‌شده، استانداردسازی مدارس ایمن و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین از مهم‌ترین رویکردها ما بوده که باید تا سال 1404 به اهداف موردنظر خود دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد