تعمیرات یخچال فریزر ساموسنگ و امرسان | ارزان و با کیفیت


دیسکریپشن : نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ و امرسان در استان تهران با شماره تماس 77612939 021 به صورت شبانه روزی در زمینه تعمر یخچال در خدمت شما می باشد.

تعمیرات یخچال فریزر ساموسنگ و امرسان | ارزان و با کیفیت

آذین سرویس در 15 سال پیش تاسیس شد و در زمینه تعمیرات یخچال فریزر حدودا دارای 10 سال سابقه کار می باشد و باید بدانید که این مرکز با تخفیف های ویژه ای که برای مشتریان خود در نظر می گیرد توانسته است به سک مرکز محبوب تبدیل شود.

در سال های اخیر ما در این مرکز توانسته ایم که رتبه یک را د ربین دیگر مراکز تعمیرات یخچال فریزر به دست آوریم و در حال حاضر با 30 درصد تخفیف تا پایان اردیبهشت ماه هر سال در خدمت شما عزیزان با شماره 02177612939 باشیم.

اگر بخواهیم تا به یک مرکزی که دارای استاندارد های کامل در زمینه تعمیرات است اشاره ای داشته باشیم می توانیم به مجوز های یک مرکز در وحله اول اشاره کنیم و در مرحله بعد به سابقه کاری تاسیس آن توجه داشته باشیم و باید به یاد داشته باشیم که آذین سرویس دارای بیش از 15 سال سابقه کار می باشد.

تعمیرات یخچال سامسونگ

اگر میخواهید با تخفیف های بسیار ویژه اقدام به تعمیرات یخچال سامسونگ خود کنید کافیست تنها با شاره گیری 77612939 021 درخواست خود را ثبت نمایید و در نهایت 30 دقیقه طول می کشد که ما برای اقدامات عیب یابی به منزل شما حضور پیدا کنیم.

بسیاری از شهروندان با گذشت زمان و درست شدن یخچال مورد نظرشان مجدد دچار عیب می شود و آنها مجبور به هزینه های دیگر و زیاد برای رفع عیب می کنند و با برسی های صورت گرفته متوجه شده این که این افراد در 90 درصد از مواردی که برایشان این اتفاق افتاده است حاصل اعتمادشان به مراکز بدون مجوز می باشد.

پس حتما سعی داشته باشید که به یک مرکز با مجوز و دارای سابقه اعتماد کنید و اصلا و به هیچ عنوان برای تعمیرات یخچال سامسونگ به نمایندگی هایی که مجوز خدمات ندارند کار را نسپارید آن هم به دلیل این است که در صورت خراب شدن نمی توانید پیگیر مشکل خود باشید و بخواهید که مرکز به صورت رایگان به محل شما مجدد بیاید و مشکلتان را رفع کند.

پس حتما در انتخاب نمایندگی دقت داشته باشید! ما در این مرکز دارای کلیه مجوز های مربوطه را دارا هستیم و می توانیم به شما ارائه دهیم! 90 روز خدمات گارانتی به دستگاه شما اختصاص می دهیم و در این مدت هرگونه خرابی را رایگان تعمیر می نماییم.

تعمیرات یخچال امرسان

در سال های اخیر ما توانسته ایم با گسترش خدمات خود در سراسر تهران اقدام به تاسیس نمایندگی تعمیرات یخچال امرسان کنیم و به یک مرکز فوق تخصصی در زمینه تعمیرات یخچال فریزر امرسان تبدیل شویم و با ارائه خدمات یکپارچه و همچنین گارانتی 90 روزه پس از رفع عیب به بهترین مرکز تبدیل شویم.

البته باید بدانید که آذین سرویس در سال 1398 با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی هموطنان اقدام به کاهش نسبی تعرفه های خود برای عیب یابی یخچال فریزر کرده است و تا پایان ماه اردیبهشت می توانید درخواست های خود را با 30 درصد تخفیف در سایت ثبت نمایید.

در صورت نیاز به تعویض قطعات یخچال و خرابی آنها این مرکز در فروشگاه خود از قطعات اصلی و با کیفیت استفاده می کند و آن را 1 سال گارانتی می کند! پس نگران تعویض قطعات هم نباشید چراکه ما آمده ایم که بهترین خدمات را برای شما عزیزان آماده نماییم.

در صورت تمایل به همکاری با این مرکز می توانید با شماره 77612939 تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403