خودرو الکتریکی Nio ET ؛ رقیب چینی تسلا مدل 3 از راه رسید


خودرو الکتریکی Nio ET ؛ رقیب چینی تسلا مدل 3 از راه رسید

خودرو الکتریکی Nio ET در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 به صورت رسمی معرفی شد. برخی از کارشناسان این خودرو را رقیب چینی تسلا مدل 3 می‌دانند. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم. در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 شاهد رونمایی از خودرو الکتریکی Nio ET بودیم که در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه... نوشته خودرو الکتریکی Nio ET ؛ رقیب چینی...

خودرو الکتریکی Nio ET در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 به صورت رسمی معرفی شد. برخی از کارشناسان این خودرو را رقیب چینی تسلا مدل 3 می‌دانند. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

در نمایشگاه خودرو شانگهای 2019 شاهد رونمایی از خودرو الکتریکی Nio ET بودیم که در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد. ظاهر این خودرو شبیه کانسپت پیش‌تولیدی به همین نام است که جزو نخستین سدان‌های تاریخ شرکت چینی Nio محسوب می‌شود و از همان قوای محرکه تمام الکتریکی شاسی بلندهای این شرکت به نام‌های ES8 و ES6 بهره می‌برد.

خودرو الکتریکی Nio ET ؛ رقیب چینی تسلا مدل 3 از راه رسید

مشخصات خودرو الکتریکی Nio ET

این خودرو دارای بدنه جدیدی در میان محصولات شرکت چینی Nio بوده و در ساخت آن از ترکیب طراحی ظریف، قوی و زیبا استفاده شده است. پیش‌بینی می‌شود مدل تولیدی کانسپت الکتریکی Nio ET تا قبل از سال 2021 به بازار عرضه شود. برخی از خبرگزاری‌ها از این خودرو به عنوان رقیب تسلا مدل 3 نام برده‌اند. این کانسپت دارای طراحی شبیه فست بک بوده و از چراغ‌های نازک و ظریف بهره می‌برد. مجموعه‌ای از باتری نیکل، کبالت و منگنز با تراکم انرژی بالا نیرو قوای محرکه را تولید می‌کنند. قدرت تولید شده از این موتور تمام الکتریکی معادل 295 اسب بخار است و این خودرو پس از هر بار شارژ شدن می‌تواند مسافتی حدود 510 کیلومتر را طی کند.

تصاویر خودرو الکتریکی Nio ET

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر