عبور احشام از داخل تونل های ایلام ممنوع است


عبور احشام از داخل تونل های ایلام ممنوع است

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس استان ایلام گفت: تردد احشام عشایر از داخل تونل ها و راه های استان باعث ایجاد خطر برای رانندگان می شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهار داشت: در پی عبور احشام از داخل تونل ها و محورهای استان به امور عشایر استان مبنی بر عدم تردد احشام به صورت پیاده در سطح راه های استان تذکر داده شده است.
وی افزود: اما متاسقانه دام های عشایر کماکان در سطح محورهای مواصلاتی عبور می کنند و در داخل تونل ها باعث ایجاد ترافیک می شوند.
رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: نیروهای پلیس راه با حضور در سطح جاده ها نسبت به روان سازی ترافیک و پیش گیری از تصادفات حضور دارند.
همتی زاده تاکید کرد: با وجود کوهستانی و پرپیچ و خم بودن محورهای مواصلاتی استان و وجود تونل ها و عرض کم جاده ها تردد احشام باید خارج از مسیر جاده صورت گیرد تا حادثه ای رخ ندهد.
وی با اشاره به عبور عشایر کوچنده از جاده های اصلی و خطرات ناشی از آن گفت: صاحبان گله ها باید در مسیرهایی که تردد وسایل نقلیه در آنها وجود ندارند، حرکت کنند و در صورت لزوم از مسیرهایی که پل زیر گذر وجود دارد گله ها را در آن مسیر عبور دهند.
7177/6119

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اولین تصاویر از حمله پهپادی نیروهای امنیتی به خودرو تروریست‌ها