ورشتپن: هیچکس نمی داند که سرعت فراری از کجا آمده است


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن، راننده ردبول می گوید که همه ی پدوک در تلاش هستند تا بفهمند که سرعت عجیب فراری در مستقیمی ها چطور بدست است. با اینکه همه در مصاحبه هایی از سرعت بالای فراری SF90 در مستقیمی ها سخن گفتند اما سباستین فتل و چارلز لکلرک تا به الآن هیچ پیروزی را کسب نکرده و تنها دو سکو را بدست آوردند. ورشتپن که اولین سکوی هوندا را پس از سال...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن، راننده ردبول می گوید که همه ی پدوک در تلاش هستند تا بفهمند که سرعت عجیب فراری در مستقیمی ها چطور بدست است.

با اینکه همه در مصاحبه هایی از سرعت بالای فراری SF90 در مستقیمی ها سخن گفتند اما سباستین فتل و چارلز لکلرک تا به الآن هیچ پیروزی را کسب نکرده و تنها دو سکو را بدست آوردند. ورشتپن که اولین سکوی هوندا را پس از سال ها در استرالیای امسال رقم زد معتقد است که کمپانی ژاپنی باید اسب بخارهای بیشتری را به موتورش اضافه کند تا آن ها بتوانند در مستقیمی ها با فراری و مرسدس رقابت کنند:

به نظر من ما هنوز باید اسب بخار بیشتری را [به موتورمان] اضافه کنیم اما کمی به تیم های پیشتاز نزدیک هستیم. بخشی از [داونفورس] خودرو نیز باید بهبود یابد و خواهیم دید که چه خواهد شد.

خوشبختانه تا به الآن مجبور نبودیم این جمله را که “ما فقط در پیست های بدون مستقیمی می توانیم رقابت کنیم” به کار ببریم. البته این حقیقت است که هنوز ما زمان هایی را در مستقیمی از دست می دهیم و در مقایسه با فراری مقدار زیادی است.

آن ها امسال چیزی را بدست آوردند که هیچ کس نمی داند چطور بدست آمده است. آن ها تکالیفشان را به خوبی انجام دادند و ما باید مطمئن شویم که با شاسی و موتورمان می توانیم به آن ها نزدیک تر شویم.

ورشتپن: هیچکس نمی داند که سرعت فراری از کجا آمده استورشتپن: هیچکس نمی داند که سرعت فراری از کجا آمده است مکس ورشتپن و سباستین فتل – چین 2019

راننده ی هلندی که در جدول رده بندی بالاتر از راننده های فراری در رده سوم قرار دارد، در ادامه افزود:

هنوز در ابتدای فصل قرار داریم و در رده سوم جدول قهرمانی هستیم اما هر چیزی ممکن است. باید مطمئن شویم که آپدیت های خوبی را برای شاسی و موتور داریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق