معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HD


مجله آنلاین موبنا – بازی های دستگاههای قابل حمل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بازی هایی با گرافیک HD و به اصطلاح بازی های گرافیکی از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند و جزء محبوب ترین و بهترین بازیهای اندروید به شما می روند  به همین دلیل امروز قصد داریم لیستی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید را برای شما عزیزان معرفی کنیم. بهترین...

مجله آنلاین موبنا – بازی های دستگاههای قابل حمل نیز از این قاعده مستثنی نیستند و بازی هایی با گرافیک HD و به اصطلاح بازی های گرافیکی از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند و جزء محبوب ترین و بهترین بازیهای اندروید به شما می روند به همین دلیل امروز قصد داریم لیستی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های گرافیکی اندروید

1. Samorost 3

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HDSamorost 3

Samorost 3 جدیدترین بازی ساخته شده توسط استودیوی Amanita Design یعنی سازنده ی بازی معروف ماشیناریوم می باشد ، این بازی گرافیکی در سبک معمایی و ماجراجویی می باشد و حال و هوای بازی بسیار شبیه به بازی ماشیناریوم است. محیط های بازی با دقت زیادی طراحی گردیده اند و از رنگ های متنوعی در طراحی آن ها استفاده شده است و به جرات می توان گفت سازندگان یک اثر هنری به تمام معنا را خلق کرده اند که می توان آن را در زمره ی بهترین بازیهای اندروید به شمار آورد. این با وجود داشتن قیمت 4.99 دلاری تاکنون بین 10 تا 50 هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است.

دانلود بازی Samorost 3 :

2.Micro Machines

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HDMicro Machines

بازی بعدی از لیست ما یک بازی ماشین سواری به اسم Micro Machines می باشد ، در این بازی شما می توانید هدایت 84 ماشین کوچک را بر عهده بگیرید و در مکان های مختلف همانند میز ، میز صبحانه ، نیمکت و … با سایر افراد به طور آنلاین رقابت بپردازید. گرافیک HD بازی از نقاط قوت آن می باشد و به خوبی توانسته محیط های مختلف را به تصویر بکشد ، محیط های بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند که سبب می شوند بازی برای شما یکنواخت نشود.

توجه: این بازی بصورت آنلاین است.

دانلود Micro Machines :

3.Bullet Force

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HDBullet Force

Bullet Force یک بازی اکشن اول شخص می باشد که شما را به مبارزاتی هیجانی و چالشی دعوت می کند ، این بازی دارای حالت های مختلفی است که هر کدام از حالت ها هیجان بخصوص خود را دارند ، شما می توانید این بازی گرافیکی را به صورت آفلاین و یا بصورت آنلاین و مولتی پلیر با دوستان خودتان بازی کنید. سازندگانه به گرافیک و طراحی محیط های بازی توجه زیادی داشته اند و توانسته اند آن را به خوبی در بازی پیاده کنند. این بازی در پلی استور تاکنون بیش از 1 میلیون بار دانلود گردیده است.

دانلود Bullet Force :

4. SBK16 Official

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HDSBK16 Official

بازی SBK16 دومین بازی ورزشی و ریسینگ لیست ما می باشد ، به محض ورد به این بازی موتور سواری متوجه خواهید شد که این بازی به طور حتم استحقاق آن را داشته که در لیست بهترین بازی های گرافیکی اندروید قرار بگیرد ، سازندگان بازی در کنار طراحی خوب و هیجانی گیم پلی بازی ، به طراحی بصری آن توجه زیادی داشته اند و محیط های بازی را با دقت و ظرافت زیادی طراحی کرده اند. این بازی فوق العاده توانسته نمره ی خوب 4.2 از 5 را در پلی استور کسب کند و آمار دانلود آن در این سایت به بیش از 1 میلیون بار رسیده است.

دانلود SBK16 Official :

5.Broken Age

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HDBroken Age
Broken Age یکی از بازی های معروف ماجراجویی می باشد که ابتدا برای رایانه های شخصی عرضه گردید و پس از مدتی برای ios و اندروید منتشر گردید ، در ابتدای بازی شما از میان دو کاراکتر آن می توانید یکی را انتخاب کنید ، البته هر کدام از کاراکترها یک داستان مجزا و متفاوت دارند که هر کدام را که خواستید می توانید تجربه کنید ، همچنین امکان سوییچ کردن کاراکترها و پیش بردن داستان آن ها در طول بازی وجود دارد. با توجه به اینکه سبک بازی ماجراجویی است ، داستان آنم در محیط های مختلفی روایت می گردد ، با گشت و گذار در محیط های بازی متوجه هنر سازندگان در بخش طراحی بصری آن خواهید شد.

دانلود Broken Age :

6.Dirt Xtreme

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HDDirt Xtreme

Dirt Xtreme یک بازی موتورسواری معروف و محبوب است ، البته در این بازی شما نباید با مسابقه با دیگران بپردازید بلکه گیم پلی بازی تلفیقی از تعادل و سرعت است بطوریکه شما بایستی به سرعت از موانع مختلفی که در مسیرتان وجود دارد عبور نمایید. با پیشرفت در بازی و کسب امتیاز می توانید موتورهای خود را ارتقاء ببخشید و یا موتورهای جدیدی را برای خود تهیه نمایید. این بازی در پلی استور بیش از 100 هزار بار دانلود گردیده است.

دانلود Dirt Xtreme :

7. NBA LIVE Mobile Basketball

معرفی و دانلود بازی‌های برتر اندرویدی با گرافیک HD NBA LIVE Mobile Basketball

آخرین بازی از لیست بهترین بازی های گرافیکی اندروید ما یک بازی ورزشی دیگر است ، NBA LIVE Mobile Basketball ساخته ی استودیوی معروف بازیسازی یعنی الکترونیک آرتز (EA ) می باشد ، در اینبازی گرافیکی بر خلاف بازی های مشابه شما بایستی تیمی را متشکل از بازیکنان آماتور تشکیل دهید و سپس با با پیشرفت در لیگ های دسته پایین خود را به سطح اول NBA برسانید ، بازی دارای حالت های مختلفی است که هر کدام از حالت ها دارای هیجان بخصوصی هستند.

توجه : بازی آنلاین است و بایستی به طور دائم به اینترنت متصل باشید ، همچنین بازی دارای دیتا می باشد و تابحال دیتای مستقلی از آن عرضه نگردید و بایستی از طریق بازی ، دیتا ( با حجمی حدود 300 مگابایت ) را دانلود کنید.

دانلود NBA LIVE Mobile Basketball :

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!