حمله وحشیانه راهب بودایی به پسر معلول در معبد! +فیلم


حمله وحشیانه راهب بودایی به پسر معلول در معبد! +فیلم

ضرب و شتم یک معلول جسمی و ذهنی توسط یک راهب بودایی تایلندی در یکی از معابد این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

حمله وحشیانه راهب بودایی به پسر معلول در معبد! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راهب بودایی تایلندی که اقدام به ضرب و شتم وحشیانه یک معلول جسمی و ذهنی در مقابل معبدی در این کشور کرده بود به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد. این معلول به علت بازی کردن با پسر این راهب مورد ضرب و شتم شدید او قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است رفتار وحشتناک این راهب با این پسر معلول را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو "پرا ساتهیت" ۳۸ ساله در حالی که لباس نارنجی رنگ مخصوص راهبه‌ها را بر تن دارد در حال تعقیب و گریز پسر معلول دیده می‌شود. لحظاتی بعد او این معلول که نامش "نوک" اعلام شده را در مقابل معبد گیر می‌اندازد و با مشت و لگد به جان او می‌افتد. در ویدئوی منتشر شده این معلول در حالی که روی زمین افتاده، این راهب در حال ضرب و شتم او دیده می‌شود. سپس پسر معلول از دست راهب فرار کرده و دوباره به داخل معبد پناه می‌برد. این حادثه دوشنبه هفته گذشته و در معبد "ساموت پراکان" تایلند رخ داده است.

پس از این حادثه مادر این پسر معلول به معبد مراجعه و از رفتار خشونت آمیز این راهب معبد شکایت کرد. این راهب در پاسخ به مقامات بودایی گفت، چون این پسر ۳۰ ساله با پسر ۶ ساله اش بازی کرده است او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

پرا گفت: "قرار است پسرم در تابستان پیش رو در این معبد یک راهب شود. اگر او با این پسر ۳۰ ساله بازی کند احتمالا دیگر رغبتی برای راهب شدن نخواهد داشت. من بسیار عصبانی بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم. "

مادر پسر معلول نیز قبول کرد در صورتی که مقامات معبد این راهب را به یک معبد دیگر منتقل کنند از شکایت خود صرف نظر کند. مقامات معبد نیز برای جلب رضایت مادر پسر معلول این راهب خطاکار را به معبدی در ۵۰ مایلی معبد کنونی در استان چونبوری واقع در شرق تایلند منتقل کردند.

"پرا آدیساک"، راهب بزرگ معبد در این باره گفت: " راهب جوان آنچه را که دوربین مدار بسته معبد ثبت کرده بود پذیرفت. او پذیرفت که ناگهان کنترل خود را از دست داده و بابت رفتارش از این پسر و مادرش عذرخواهی کرد. او دو سال است که در این معبد کار می‌کند و کار‌های خوبی نیز انجام داده است. اما این رفتار او کاملاً غیرقابل قبول بود و قبول کرد برای تنبیه این معبد را ترک کند. "

گفتنی است؛ پلیس محلی تایلند بعدا در جریان این حادثه قرار گرفت و اعلام کرد تحقیقات خود را در مورد آن آغاز کرده است.

انتهای پیام/

ضرب و شتم پسر معلول توسط راهب بودایی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد