5 تیم دانش آموزی شیروان به مسابقات ریاضی راه یافتند


5 تیم دانش آموزی شیروان به مسابقات ریاضی راه یافتند

بجنورد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: پنج تیم از دبیرستان های سمای این شهرستان پس از موفقیت در مرحله استانی به مرحله مسابقات کشوری شهرریاضی راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: چهار تیم از این دانش آموزان از دبیرستان دخترانه سما و یک تیم از دبیرستان پسرانه سما هستند.
سعید رحمانی فضلی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات بتازگی با حضور تیم های زیادی از سایر استان ها به مدت دو روز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
به گزارش ایرنا، پارسال یک تیم سه نفره از دانش آموزان دبستان دخترانه سما و یک تیم سه نفره از دانش آموزان پسرانه سما شیروان به مرحله کشوری مسابقات شهر ریاضی راه پیدا کردند.
رییس مجتمع آموزشی و فرهنگی سماء شیروان هم اظهار داشت: به منظور ایجاد انگیزه و علاقه به ریاضیات و شناسایی و هدایت استعدادهای برتر مسابقه شهر ریاضی این مسابقات طراحی و اجرا شد.
حمید نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اسامی این دانش آموزان به شرح زیر اعلام کرد: الهام صادقیان، نیایش مهرپور و مطهره گل زاده پایه هشتم ، ستاره خیرخواه، ملیکا اسماعیل پور، فاطمه روشنایی، بهاره گلی،کوثر اصغرنژاد، سمانه شاکری، مریم غلامی، مرضیه رمضان پور و نازنین تقی زاده از پایه نهم از دبیرستان دخترانه سما و محمدامین حیدرپور ، غلامرضا صدقی و آرش سرداری مقدم پایه هفتم از دبیرستان پسرانه سما شیروان.
مسابقات کشوری شهر ریاضی شهریور ماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد زیر نظر پروفسور مجید میرزاوزیری برگزار می شود.
هم اکنون یکهزار و 400 دانش آموز در مدارس سماء شیروان مشغول به تحصیل هستند.
شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...