رویداد نوگام گردشگری 4 تا 6 اردیبهشت در زاهدان برگزار می شود


رویداد نوگام گردشگری 4 تا 6 اردیبهشت در زاهدان برگزار می شود

زاهدان- ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: رویداد نوگام گردشگری در سال «رونق تولید» با مشارکت بخش خصوصی گردشگری و پارک علم و فناوری از 4 تا 6 اردیبهشت ماه در پارک علم و فناوری زاهدان برگزار می شود.

مجتبی میرحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بکارگیری مستمر خلاقیت و نوآوری در صنعت گردشگری نیازمند حمایت از کسب و کارهای نوپاست.
وی گفت: سیستان و بلوچستان از ظرفیت ‌های بسیار بالایی در گردشگری خلاق برخوردار است که می ‌توان با نظام مند ساختن و نهادینه کردن این ظرفیت‌ ها در بازار کسب و کارها فرصت های جدیدی خلق کرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان بیان کرد: از همه فعالان صنعت گردشگری و هنرمندان و فعالان فرهنگی دعوت می شود با شرکت در این رویداد، ایده‌ های نوین و خلاقانه خود را مطرح کنند تا پس از داوری و طی مراحل تصویب در اختیار سرمایه ‌گذاران قرار گیرد و زمینه اجرایی شدن کسب و کارهای جدید در صنعت گردشگری استان فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت ‌های مستمر معاونت گردشگری حمایت از ایده ‌های خلاق در صنعت گردشگری است افزود: افرادی که ایده ‌هایشان در این رویداد مورد تایید قرار گیرد به یک دوره آموزشی در موسسات آموزشی گردشگری معرفی می ‌شوند تا زمینه برای عملیاتی شدن ایده هایشان فراهم شود.
میرحسینی خاطرنشان کرد: در این رویداد از اساتید و صاحب نظران گردشگری ایران نیز برای حضور و داوری ایده ها دعوت بعمل آمده است.
9923**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


توزیع 35 هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرم...