تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید


تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید

نسل جدید هیوندای سوناتا بر پایه‌ی پلتفرمی ساخته شده که می‌تواند قوای محرکه‌ی الکتریکی شده را نیز در خود جای دهد و به همین خاطر بهار سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی هیبریدی سوناتا خواهیم بود. این را برایان اسمیت مدیرعامل کمپانی در نمایشگاه نیویورک اعلام کرده است. اسمیت گفته است: این چیزی است که... The post تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line...

نسل جدید هیوندای سوناتا بر پایه‌ی پلتفرمی ساخته شده که می‌تواند قوای محرکه‌ی الکتریکی شده را نیز در خود جای دهد و به همین خاطر بهار سال آینده‌ی میلادی شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی هیبریدی سوناتا خواهیم بود. این را برایان اسمیت مدیرعامل کمپانی در نمایشگاه نیویورک اعلام کرده است.

تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید
اسمیت گفته است:

این چیزی است که به دنبالش هستیم. داستان نسل جدید سوناتا تازه آغاز شده است. با وجود پلتفرمی بسیار توانا، ما برخی نسخه‌های متفاوت از سوناتا را معرفی خواهیم کرد. مدل کاملاً جدید و هیبریدی سوناتا سال آینده عرضه خواهد شد.

افرادی که به دنبال خرید نسخه‌ی اسپورت تر سوناتای جدید هستند هم باید تا سال 2020 صبر کنند زیرا اندکی پس از معرفی سوناتا هیبریدی، مدل جدید در سبد محصولات N Line معرفی خواهد شد. نسخه‌ی پرفورمنس و توربوی سوناتا با قدرت فراتر از 275 اسب بخار در راه است.

تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید
احتمالاً با دیدن این رقم به یاد خودروهایی پرفورمنس همچون i30 N، i30 فست بک N و ولوستر N می‌افتید زیرا پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی این خودروها قدرت 275 اسب بخاری دارد. بااینکه حرف زدن درباره‌ی قوای محرکه‌ی سوناتا N Line جدید خیلی زود است اما خب اعداد یاد شده چنین چیزی را نشان می‌دهند.

تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید
اما نسخه‌های عادی سوناتا امسال با دو پیشرانه عرضه خواهند شد. پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربوی سوناتا قدرت 180 اسبی و گشتاور 264 نیوتون متری داشته و نسخه‌ی 2.5 لیتری هم خروجی 191 اسبی و گشتاور 245 نیوتون متری دارد. هر دو پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده‌اند.

تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید
هیوندای پیش‌فروش سوناتا 2020 را از اکتبر سال جاری آغاز می‌کند. این خودرو به همراه سانتافه و الانترا در تأسیسات آلاباما تولید خواهد شد. این کارخانه در آینده‌ای نزدیک پذیرای چهارمین خودرو هم خواهد شد که فعلاً جزئیات آن مشخص نیست.

تأیید تولید هیوندای سوناتا N Line جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر