سرورهای بازی Burnout Paradise غیرفعال خواهند شد


سازندگان بازی Burnout Paradise در جدیدترین خبر خود اعلام کردند که متاسفانه سرورهای این بازی به‌زودی برای همیشه بسته خواهند شد. همچنین تاریخ دقیق غیرفعال شدن این سرورها مشخص شده است که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری پی ببرید. سری بازی‌های Burnout از گذشته تاکنون نزد بسیاری از بازی‌بازان طرفداران زیادی دارد و نسخه‌های مختلف...

سرورهای بازی Burnout Paradise غیرفعال خواهند شد

سازندگان بازی Burnout Paradise در جدیدترین خبر خود اعلام کردند که متاسفانه سرورهای این بازی به‌زودی برای همیشه بسته خواهند شد. همچنین تاریخ دقیق غیرفعال شدن این سرورها مشخص شده است که در ادامه می‌توانید به جزئیات بیشتری پی ببرید.

سری بازی‌های Burnout از گذشته تاکنون نزد بسیاری از بازی‌بازان طرفداران زیادی دارد و نسخه‌های مختلف آن هنوز هم تازگی و جذابیت خود را حفظ کرده‌اند. Burnout Paradise نیز از آن بازی‌های پرطرفداری است که هنوز هم با مسابقات ماشین و موتورسواری و حالت‌های مختلفی همچون نابود کردن ماشین‌های رقیب از محبوبیت بالایی برخوردار است. گفتنی است که نسخه‌ای بازسازی شده از این بازی نیز سال گذشته در دسترس بازی‌بازان قرار گرفته است که اطلاعاتی در مورد آن را می‌توانید مشاهده کنید.

حال به نظر می‌رسد که به دلیل تمرکز سازندگان روی عناوین جدید دیگر، سرورهای بازی Burnout Paradise از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ (۱ آگوست ۲۰۱۹ میلادی) برای همیشه غیرفعال خواهد شد که خبر خوبی برای طرفداران حالت آنلاین بازی نیست. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که بازی‌بازان زیادی حدود ۱۲ سال با بخش آنلاین بازی و مسابقات جذاب آن خاطره دارند اما از امروز بیش از ۱۰۰ روز فرصت دارند تا از سرورهای آن استفاده کرده و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنند.

بازی Burnout Paradise هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ در دسترس قرار دارد. همچنین نسخه‌ی بازسازی شده‌ی این عنوان جذاب و پرطرفدار نیز با پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل بازی است. اگر هنوز هم با این نسخه آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی آن را از طریق این نشانی مطالعه کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

سرورهای بازی Burnout Paradise غیرفعال خواهند شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی