تصمیم عجیب و غریب فتحی ؛ استقلالِ شفر به حاشیه می رود؟!


مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده که فرشید باقری همچنان محروم است و برای بازی برابر الهلال هم حق حضور در تیم را ندارد. نوشته تصمیم عجیب و غریب فتحی ؛ استقلالِ شفر به حاشیه می رود؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تصمیم عجیب و غریب فتحی ؛ استقلالِ شفر به حاشیه می رود؟!

فتحی: فرشید باقری همچنان محروم است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۶:۰۰
تصمیم عجیب و غریب فتحی ؛ استقلالِ شفر به حاشیه می رود؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده که فرشید باقری همچنان محروم است و برای بازی برابر الهلال هم حق حضور در تیم را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در شرایطی این هفته در یک بازی سرنوشت ساز باید به مصاف الهلال عربستان برود که وینفرد شفر با توجه به وضعیت خط میانی تیمش درخواست کرده بود که فرشید باقری که به دلایل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده، به تیم برگردد. با این وجود، این خواسته سرمربی استقلال که بارها هم بر آن تاکید داشت از سوی امیرحسین فتحی رد شد.

امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در آخرین واکنش به این مسئله، امروز اظهار کرد که باقری فعلا محروم است و شاید بعد از بازی با الهلال در مورد او تصمیم گیری شود و شاید حتی تا پایان فصل هم حق حضور در تیم را نداشته باشد.

این تصمیم البته در ادامه فصل و با توجه به بازی های بسیار حساس پیش روی استقلال می تواند برای آبی پوشان جنجال ساز شود. استقلال در همه بازی هایش تا پایان فصل نیاز به پیروزی دارد و همین مسئله باعث شده که شفر تقاضای بخشش باقری که یکی از بازیکنان کلیدی تیمش به شمار می آید را داشته باشد. تقاضایی که از سوی مدیریت باشگاه رد شده و قطعا در صورتی استقلال نتواند در بازی برابر الهلال یا بازی های بعد از آن نتیجه بگیرد، باید منتظر شکل گیری حاشیه های بزرگی پیرامون این تیم و انتقادات گسترده به امیرحسین فتحی باشیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , لیگ برتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...