تکفارس؛ بررسی تخصصی Motorola Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Power و Moto G7 Play


معمولاً این‌طور نبوده که گوشی‌های شرکت موتورولا را جزو برترین مدل‌های بازار بدانیم ولی در چهار سال اخیر، این کمپانی توانسته همپای اکثر تولیدکنندگان بزرگ این صنعت حرکت کند و محصولات باکیفیتی نیز بسازد. حالا این شرکت در سال 2019 قصد دارد با سری موتو جی (Moto G) بازگشت با شکوهی از خود به ثبت برساند. به همین منظور چهار محصول در این...

تکفارس؛ بررسی تخصصی Motorola Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Power و Moto G7 Play

معمولاً این‌طور نبوده که گوشی‌های شرکت موتورولا را جزو برترین مدل‌های بازار بدانیم ولی در چهار سال اخیر، این کمپانی توانسته همپای اکثر تولیدکنندگان بزرگ این صنعت حرکت کند و محصولات باکیفیتی نیز بسازد.

حالا این شرکت در سال ۲۰۱۹ قصد دارد با سری موتو جی (Moto G) بازگشت با شکوهی از خود به ثبت برساند. به همین منظور چهار محصول در این خط تولید گنجانده که عبارتند از: موتو جی ۷ پلی به عنوان ارزان‌ترین مدل، موتو جی ۷ پاور دستگاهی با باتری قدرتمندتر و قیمتی بیشتر، موتو جی ۷ به عنوان دستگاهی با عملکرد و قیمت قابل‌قبول، و موتو جی ۷ پلاس با قیمتی بیشتر و عملکرد بهتر نسبت به دیگر مدل‌ها.

اما تفاوت این مدل‌ها با هم چیست؟ هر کدام از آنها در چه زمینه‌ای برتری دارند؟ با تکفارس همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم.

بررسی تخصصی Motorola Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Power و Moto G7 Play

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تکفارس؛ بررسی تخصصی Motorola Moto G7، Moto G7 Plus، Moto G7 Power و Moto G7 Play

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی