تبعات دومین شکست متوالی| سیلی هوادار تراکتورسازی به شجاعی| 3 هوادار تراکتورسازی دچار حمله قلبی شد|توضیحات پلیس+عکس و فیلم


یکی از هواداران عصبانی تراکتورسازی پس از باخت این تیم به پیکان در هفته بیست‌و هشتم به داخل زمین آمد و یک سیلی به صورت کاپیتان سرخ‌پوشان تبریزی زد.

آفتاب‌‌نیوز :
تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی که می توانست از امتیاز از دست دادن پرسپولیس برابر ذوب آهن استفاده کند، با یک گل از پیکان شکست خورد تا امیدهای این تیم برای کسب نخستین جام خود کم‌رنگ‌تر از گذشته شود.

پس از سوت موعود بنیادی‌فر و اتمام این دیدار، تعدادی از هواداران تراکتورسازی به داخل زمین آمدند و به عملکرد بازیکنان و کادرفنی اعتراض کردند. همچنین در اقدامی عجیب، یکی از این هواداران یک سیلی به صورت مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم و تیم ملی زد.


به نوشته خبرگزاری ایسنا، در ادامه اشکان دژاگه وارد این ماجرا شد و به هواداری که به صورت شجاعی ضربه‌ای زده بود، یک سیلی زد.

پیش از پایان این دیدار نیز هواداران تراکتورسازی علیه داور و بازیکنان این تیم شعارهایی سر دادند و در این بین برخی هواداران تیم تراکتورسازی، اقدام به پرتاب اشیا و کندن صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام تبریز کردند.

۳ هوادار تراکتورسازی دچار حمله قلبی شد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در بازی تراکتور با پیکان سه هوادار تراکتورسازی دچار حمله قلبی شد.

فرزاد رحمانی امروز در گفت‌گو با فارس اظهار داشت: پنج تماشاگر در بازی تراکتور با پیکان راهی بیمارستان شد از این پنج نفر سه نفر دچار حمله عصبی شده و دو نفر دیگر از ناحیه پا دچار مصدومیت شده‌اند و پنج نفر به صورت سرپایی درمان شد.

وی افزود: خبر مصدومیت یکی از عوامل اورژانس در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) صحت ندارد.

توضیحات پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: حواشی مسابقه تیم تراکتور با پیکان با سعه صدر و خویشتن داری پلیس پایان یافت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ هاسم شعفی در تشریح خبر فوق گفت: در پایان بازی فوتبال بین تیم تراکتورسازی و پیکان تعداد تماشاگر نماها که از عملکرد تیم و نتیجه مسابقه فوتبال ناراضی بودند اقدام به ایجاد تنش با بازیکنان و خسارت به اموال عمومی و خودروهای تماشاگران کردند.

وی افزود: پلیس با سعه صدرو با نهایت خویشتن داری سعی در متفرق نمودن آنها نمود که اقدامات این افراد موجب ترافیک شدید در اتوبان شهید کسایی شده بود. با حضور پلیس روان سازی ترافیک انجام و موضوع بدون هیچ مشکل خاصی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ شعفی گفت: حواشی پیش آمده در نتیجه تعرض یکی از تماشاگرنماها به یکی از بازیکنان تیم تراکتور و اشتباه رفتاری بازیکن دیگر بوجود آمد.

وی گفت: تعداد ۷ نفر از تماشاگران و چند نفر از همکاران انتظامی در محوطه استادیوم بصورت سطحی مصدوم شدند که مصدومین تماشاگر سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی آمار و اخبار انتشار یافته در فضای مجازی و برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در این خصوص را تکذیب کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403