دومین بتای خصوصی Warhammer: Chaosbane در دسترس قرار گرفت


استودیوی اکو سافتور (Eko Software) در خبری جدید اعلام کرد که دومین بتای عنوان جذاب Warhammer: Chaosbane از امروز در اختیار علاقه‌مندان به این سری بازی قرار گرفته است که در ادامه با جزئیات بیشتر آن آشنا خواهیم شد. قطعا بسیاری از بازی‌بازان با نسخه‌های مختلف Warhammer آشنا هستند چرا که این سری بازی در سراسر جهان طرفداران بسیاری...

دومین بتای خصوصی Warhammer: Chaosbane در دسترس قرار گرفت

استودیوی اکو سافتور (Eko Software) در خبری جدید اعلام کرد که دومین بتای عنوان جذاب Warhammer: Chaosbane از امروز در اختیار علاقه‌مندان به این سری بازی قرار گرفته است که در ادامه با جزئیات بیشتر آن آشنا خواهیم شد.

قطعا بسیاری از بازی‌بازان با نسخه‌های مختلف Warhammer آشنا هستند چرا که این سری بازی در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد. جدیدترین نسخه‌ی این سری تحت عنوان Warhammer: Chaosbane قرار است در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ (۴ ژوئن ۲۰۱۹) برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود. حال باید دید که آیا این نسخه هم به محبوبیت بالایی خواهد رسید یا خیر. از طریق این نشانی می‌توانید اطلاعاتی بازی به همراه تصاویری از آن را مشاهده کنید.

حدود چند روز پیش یک بتای خصوصی از سوی سازندگان در دسترس بازی‌بازان قرار گرفت تا آن‌ها را با حال و هوای بازی بیشتر آشنا کند. حال دومین بتای این عنوان از امروز تا تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۴ آپریل ۲۰۱۹ میلادی) عرضه شده است که بازی‌بازان می‌توانند دو شخصیت به نام‌های Bragi و Elessa را در آن انتخاب کنند. همچنین این بتا فرصتی مناسب برای کسانی است که می‌خواهند با دشمنان و نحوه‌ی مبارزه‌ی آن‌ها، مهارت‌ها و چگونگی امتیاز گرفتن در بازی آشنا شوند. ضمن این که برخی امکانات مانند موسیقی‌ها و زبان بازی نیز نسبت به نسخه‌ی قبلی بهبود یافته‌اند. در صورت دریافت اخبار بیشتر در مورد این عنوان، آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت. در پایان می‌توانید تریلری از شخصیت‌ بازی را تماشا کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

دومین بتای خصوصی Warhammer: Chaosbane در دسترس قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403