آ.اس: آینتراخت فرانکفورت، پدرو رویز را به عنوان بخشی از عملیات انتقال یوویچ به رئال مادرید می خواهد


آ.اس: آینتراخت فرانکفورت، پدرو رویز را به عنوان بخشی از عملیات انتقال یوویچ به رئال مادرید می خواهد

پدرو رویز مهاجم جوان رئال مادرید در راه آلمان.

طرفداری- آینتراخت فرانکفورت در عملیات انتقال لوکا یوویچ به کهکشانی ها، خواستار پدرو رویز مهاجم جوان رئال مادرید به عنوان بخشی از قرارداد مهاجم صربستانی شد.

به نقل از آ.اس، مسئولان باشگاه فرانکفورت به خوبی می دانند که پیدا کردن جانشین برای لوکا یوویچ در این تابستان بسیار دشوار است؛ به همین دلیل آن ها پدرو رویز 19 ساله که در آکادمی رئال مادرید رشد کرده است را به عنون بخشی از قرارداد یوویچ می خواهند. پدرو رویز در آکادمی رئال مادرید ملقب به ابراهیموویچ است و در 41 بازی موفق به ثمر رساندن 25 گل شده است.

در سال های اخیر مسئولان فرانکفورت، فرمول خاصی را در نظر گرفته اند که بازیکنان جوان را جذب و پرورش می دهد؛ درست مثل لوکا یوویچ. در حال حاضر این باشگاه جو مناسبی برای بازیکنان جوان به وجود آورده است و انتخاب درستی برای پدرو رویز می تواند باشد. قد او 196 سانتی متر است و تکنیک خوبی هم دارد. پدرو در رده سنی های زیر 17 و 19 سال تیم ملی اسپانیا نیز حضور داشته است.

در واقع مسئولان رئال مادرید باید تصمیم بگیرند که پدرو رویز را نگه دارند و به کاستیا بفرستند یا به عنوان بخشی از یوویچ در آلمان کسب تجربه کند. خسوس وایخو و عمر ماسکارل بازیکنانی بودند که از رئال مادرید به فرانکفورت منتقل شدند و عملکرد خوبی هم در این تیم به نمایش گذاشتند.

همچنین آ.اس عنوان کرد که مسئولان رئال مادرید پیشرفت خوبی در جذب لوکا یوویچ داشتند و در یک قدمی جذب این مهاجم صربستانی هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...