افزایش بهره وری کارمندان با کمک موسیقی!


افزایش بهره وری کارمندان با کمک موسیقی!

نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد استفاده از هدفون در محل کار و گوش دادن به موسیقی تا 86درصد به بهره وری کارمندان می افزاید.

به گزارش اقتصادانلاین به نقل از انتخاب، استاده از موسیقی در محل کار، خواه به صورت هدفون باشد و خواه پخشش موسیقی در محل کار، می تواند تاثیری بسیار مفید در وضعیت کاری افراد ایفا کند.

نتایج پژوهش ها نشان می دهد هر اندازه پیچیدگی ها و دشواری مشاغل بیشتر باشد، استفاده از موسیقی می تواند تاثیری مثبت تر روی کار افراد بگذارد.

یک مطالعه انجام شده توسط شرکت Staff Accounts(یک شرکت فعال در حوزه منابع انسانی جهانی) نشان می دهد افرادی که که در محیط کار خود موسیقی گوش می دهند بسیار کارامدتر هستند. این شرکت بیش از 1000 کارمند را در محیط اداری مورد بررسی قرار داد و دریافت که 85 درصد رشد بهره وری پس از گوش دادن به موسیقی رخ می دهد.

تریسا لزویک مدیر یک موسسه موسیقی درمانی در این خصوص می گوید: " تحقیقات روانشناسی متعددی وجود دارند که نشان می دهند ارتباطاتی بین شادی، خلاقیت و موسیقی وجود دارد و شاید همین موضوع بتواند روی بهره وری عمومی و بهره وری شغلی افراد تاثیرگذار باشد."

بر اساس نتایج این مطالعات افرادی که به طور منظم سه روز در هفته موسیقی گوش داده بودند تا 75 درصد ماهر تر و قدرتمند تر از دیگر همکارانشان به وظایف شغلی خود عمل می کردند. البته فراموش نکنیم که گوش دادن به موسیقی های خشن، با ریتم تند و با صدای بسیار بلند می توند تاثیری معکوس برای کارمندان داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی