بیشترین خسارت سیل در خراسان رضوی به کلات، بردسکن و سرخس وارد شد


بیشترین خسارت سیل در خراسان رضوی به کلات، بردسکن و سرخس وارد شد

مشهد - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بیشترین خسارات ناشی از سیل فروردین ماه در این استان به ترتیب به شهرستانهای کلات، بردسکن و سرخس وارد شده است.

حجتعلی شایان فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعیین میزان دقیق خسارات وارده به همه شهرستان های سیل زده استان به احتمال زیاد تا فردا به پایان می رسد و این عدد به صورت رسمی اعلام می گردد.
وی اظهار داشت: یک هزار و 150 نفر از شهروندان آسیب دیده از سیلاب فروردین ماه در شهرستانهای سرخس، بردسکن، کلات، بجستان، نیشابور و کاشمر اسکان یافتند که بسیاری از این اسکانها به خاطر احتیاط از وقوع حوادث بعدی صورت گرفت لذا طی روزهای گذشته بخش اعظم خانواده های اسکان یافته به منازل خود بازگشته اند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بارندگی 24 ساعت گذشته در این استان را بسیار ناچیز عنوان کرد و گفت: از مقدار بارندگی و خسارتهای احتمالی ناشی از آن در این مدت هنوز گزارشی دریافت نشده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی سامانه جدید بارشی که از عصر دیروز وارد استان شده است تا اواخر هفته آینده با بارشهای متناوب مناطق شمالی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در پی بارشهای شدید هفته گذشته علاوه بر جاده فرعی بردسکن - عشق آباد، 12 راه روستایی در هفت شهرستان این استان همچنان مسدود است.
3221 / 6053

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی