نثرخوانی طنز رضا عیوضی با موضوع «تبلیغات تلویزیونی»


نثرخوانی طنز رضا عیوضی در پانزدهمین شب طنز انقلاب – نطنز در تاریخ  20 فروردین 98 در حسینیه هنر تهران را در ادامه می بینید. پانزدهمین شب شعر طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز» به همراه اجرای برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی طنز، استندآپ کمدی و ترانه خوانی طنز و با اجرای علی زکریایی، از سوی باشگاه طنز و … نوشته نثرخوانی طنز رضا عیوضی با موضوع «تبلیغات...

نثرخوانی طنز رضا عیوضی در پانزدهمین شب طنز انقلاب – نطنز در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۸ در حسینیه هنر تهران را در ادامه می بینید.

پانزدهمین شب شعر طنز انقلاب اسلامی با عنوان «نطنز» به همراه اجرای برنامه‌هایی نظیر شعرخوانی طنز، استندآپ کمدی و ترانه خوانی طنز و با اجرای علی زکریایی، از سوی باشگاه طنز و کاریکاتور دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در محل تالار اجتماعات حسینیه هنر برگزار شد.

رضاعیوضی متولد شهریور سال ۱۳۷۱ در شهر قم است. وی کتاب “او یافت مرا” را نوشته و در حال حاضر مشغول نگارش کتابی با موضوع دانشگاه، پایان نامه و خوابگاه است.

در این محفل متن خوانی توسط رضا عیوضی با موضوع «تبلیغات تلویزیونی» قرائت شد که استقبال بسیار خوب مخاطبان را به همراه داشت.

منبع : راه راه مدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


7 راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید