اولین واکنش عربستان به فرار خواهران سعودی


اولین واکنش عربستان به فرار خواهران سعودی

شفقنا- سفارت عربستان در گرجستان صحت اخبار منتشر شده درباره لغو پاسپورت دو دختر سعودی که در این کشور به سر می برند را تکذیب کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ارم نیوز، در حالی که این دو خواهر سعودی به نام های «مها و وفاء السبیعی» گفته بودند که پاسپورت آنها از سوی مقامات سعودی لغو […]

اولین واکنش عربستان به فرار خواهران سعودی

شفقنا- سفارت عربستان در گرجستان صحت اخبار منتشر شده درباره لغو پاسپورت دو دختر سعودی که در این کشور به سر می برند را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ارم نیوز، در حالی که این دو خواهر سعودی به نام های «مها و وفاء السبیعی» گفته بودند که پاسپورت آنها از سوی مقامات سعودی لغو شده، سفارت سعودی در گرجستان مدعی شد که چنین خبری صحت ندارد.

سفارت عربستان در بیانیه ای که به عنوان اولین واکنش به فرار دو خواهر سعودی به شمار می رود، ادعا کرد: پیرو جنجال هایی که درباره لغو گذرنامه دو شهروند دختر به نام های مها و وفاء السبیعی در گرجستان منتشر شده، سفارت عربستان دراین کشور تاکید می کند که گذرنامه های این دو نفر همچنان قابل استفاده است و ادعاهای آن دو درباره لغو گذرنامه صحت ندارد.

خبر فرار دو دختر عربستانی به گرجستان در صدر اخبار رسانه های عربی و غیرعربی قرار گرفته و به دردسری تازه برای این کشور تبدیل شده است.

خبر را در ارم نیوز ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا