68 اسب در هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبد رقابت کردند


68 اسب در هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبد رقابت کردند

گنبدکاووس - ایرنا - هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس عصر روز جمعه با رقابت 68 راس اسب در هفت دور مختلف و در هوایی بارانی در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمامی دورهای هفتگانه این هفته در مسافت 1000 متر برگزار شد و مشتاقان ورزش سوارکاری در دور اول شاهد رقابت اسب‌های سه ساله ترکمن کلاس Maiden بودند که با قهرمانی اسب آتلار به پایان رسید و در پی او، اسب های آیلا صوفیان و آلتین شاهوار به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های سه ساله دوخون کلاس Maiden در میدان حاضر شدند و در یک رقابت نزدیک، اسب آدر زودتر از خط پایان گذشت و به مقام نخست دست یافت و مقام های دوم و سوم نیز به آی تیک و ماه تی تی نظرخانی رسید.
اسب اکو شیک در سومین دور این مسابقات، قهرمانی را در گروه اسب های سه ساله دوخون کلاس Maiden به نام خود ثبت کرد و اسب های آی نور و ام پایرکو به ترتیب در جایگاه های بعدی ایستادند.
دور چهارم مخصوص اسب های دوخون سه ساله هندیکاپ کلاس 5 بود که در آن اسب آریس گلد زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام اول رسید، کارولین دوم شد و اسب آسنا خانم نیز به کسب عنوان سومی این دور بسنده کرد.
رقابت در دور پنجم در میان اسب‌های چهار ساله دوخون کلاس ۱ برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب بای بای و کسب عناوین دوم و سوم از اسب های آلتون سا و ویوا بوی بود.
سه ساله های تروبرد هندیکاپ کلاس ۵ در دور ششم هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبد با هم رقابت کردند که در پایان اسب لاکسیدا مقام اول را کسب کرد و اسب های آلگرو و توی استوری عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
اسب های پتیو رز، بلو دد و ماهان برترین های آخرین دور این هفته از مسابقات در گروه اسب های سه ساله تروبرد کلاس maiden معرفی شدند.
در پایان رقابت های امروز مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس مبلغ ۸۹۶ میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی به مالکان اسب‌های برتر تعلق گرفت.
/1860/9433

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار طغیان رودخانه‌ها در 3 استان