محرمی: ورود به حواشی، باعث لطمه به پرسپولیس می شود


محرمی: ورود به حواشی، باعث لطمه به پرسپولیس می شود

تهران- ایرنا- مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه نباید فراموش کنیم که «برانکو ایوانکوویچ» 2 سال پیاپی سرخپوشان را به قهرمانی لیگ برتر رسانده است، گفت: ورود به حواشی، به پرسپولیس لطمه وارد می کند.

«مجتبی محرمی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم ترین موضوعی که باید از سوی پرسپولیسی ها رعایت شود، دوری از حواشی است زیرا ورود به حواشی، می تواند به این تیم لطمه وارد کند.
وی افزود: پرسپولیس شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر است و این موضوعی است که می تواند به آن دست پیدا کند. آنها باید در چهار هفته باقی مانده مسابقات لیگ، با تمرکز بالا کارشان را ادامه دهند و فقط به مستعطیل سبز توجه داشته باشند.
پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است و این تیم با تدابیر فنی او به قدرت فعلی رسیده است. نیابد فراموش کنیم او دو بار پشت سر هم پرسپولیس را قهرمان ایران کرده است و با تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است؛ این افتخاراتی است که در این چندسال اخیر با قرمرپوشان تهرانی به دست آورده است.
محرمی تصریح کرد: پرسپولیس با بردی که برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد به جدول مسابقات برگشت و حالا این شانس را دارد تا با نتایجی که در ادامه بازی ها به دست می آورد به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کند.
وی ادامه داد: چهار هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و هر کدام از این بازی ها برای پرسپولیس حکم فینال را دارد. سرخپوشان اگر بتوانند از دو بازی حساس خود مقابل تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان به چهار امتیاز دست پیدا کنند، بدون شک جام را بالای سر خواهد برد.
مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: این درست که پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان متوقف شد اما هنوز شانس اول قهرمانی در مسابقات قهرمانی لیگ برتر است و می تواند در ادامه مسابقات این تساوی را جبران کند.
ورزشی**م.ت**9129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس