کادیلاک CT5 مدل 2020 رسما از راه رسید


رسانه کلیک – کادیلاک CT5 مدل 2020 در گذشته نه چندان دور معرفی شد؛ با این حال در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 تمام مشخصات آن اعلام شده است. کادیلاک CT5 مدل 2020 به عنوان جایگزین خودروهای کادیلاک ATS و CTS معرفی شد. این خودرو که برای طراحی آن از خودروی مفهومی Escala الهام گرفته شده، از […] نوشته کادیلاک CT5 مدل 2020 رسما از راه رسید اولین بار در...

رسانه کلیک – کادیلاک CT5 مدل 2020 در گذشته نه چندان دور معرفی شد؛ با این حال در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 تمام مشخصات آن اعلام شده است.

کادیلاک CT5 مدل 2020 به عنوان جایگزین خودروهای کادیلاک ATS و CTS معرفی شد. این خودرو که برای طراحی آن از خودروی مفهومی Escala الهام گرفته شده، از جدیدترین تکنولوژی های کادیلاک بهره می برد. از میان این فناوری های می توان به Super Cruise کادیلاک اشاره کرد.

کادیلاک CT5 مدل 2020 در سه تریم مختلف به فروش می رسد. لاکچری، پریمیوم لاکچری و اسپرت تریم های مختلف این خودرو را تشکیل می دهند. این خودرو به صورت استاندارد دارای رینگ های 18 اینچی است؛ با این حال خریداران می توانند آن را با رینگ 19 اینچی در تریم اسپرت نیز سفارش دهند.

کادیلاک CT5 مدل 2020 رسما از راه رسید

قدرت این خودرو در تریم لاکچری توسط یک موتور 2.0 لیتری تامین می شود. این موتور 4 سیلندر با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 237 اسب بخار قدرت است. تریم های پریمیوم لاکچری و اسپرت این خودرو به یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری مجهز می شوند که 335 اسب بخار قدرت تولید می کند.

تمام تریم های کادیلاک CT5 مدل 2020 به یک گیربکس 10 سرعته خودکار مجهز شده اند. این خودرو به صورت سفارشی مجهز به سیستم چهار چرخ محرک در اختیار خریداران قرار می گیرد.

کادیلاک CT5 مدل 2020 رسما از راه رسید

در کابین این خودروی آمریکایی شاهد استفاده از چراغ های LED به همراه نمایشگر 10 اینچی هستیم. در صورتی که خواهان خریداری تریم پریمیوم لاکچری و اسپرت باشید، می توانید پکیچ پلاتینیوم را برای آن ها سفارش دهید. در این پکیج شاهد پوشش مخصوصی برای صندلی ها و امکان تنظیم صندلی های جلو در 18 جهت مختلف هستیم.

کادیلاک CT5 مدل 2020 به صورت استاندراد دارای سیستم رانندگی نیمه خودکار Super Cruise است. از سیستم های امنیتی این محصول می توان به هشدار تصادف از جلو، ترمز اضطراری و ترمز شناسایی عابر پیاده از جلو اشاره کرد.

Source: carbuzz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید