همدلی مردم و مسئولین سبب ایجاد فضای امن و آرامش در استان است


همدلی مردم و مسئولین سبب ایجاد فضای امن و آرامش در استان است

زنجان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، همدلی مردم و مسئولین را عامل ایجاد آرامش و فضای امن استان دانست و گفت: حضور 25 سفیر، کاردار و نماینده از کشورهای مختلف در مراسم افتتاحیه جشنواره غذای اکو- حاده ابریشم نشان از وجود آرامش و امنیت در سایه همدلی است.

به گزاش ایرنا، خدابخش مرادی نافچی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان اظهار داشت: حضور مردان و زنان متدین و انقلابی در صحنه، بهره مندی از شخصیت های برجسته و حضور مدیرانی که با نگاه برنامه ریزی شده در سایه ارتباط ، تعامل و حضور مستمر در نقاط مختلف استان برای شناسایی مشکلات و دغدغه ها و حل آن ها با بهره گیری از فرصت های ملی و استانی تلاش می کنند سبب توسعه و ایجاد فضای امن در استان شده است.
وی افزود: استان زنجان، سرزمین عالمان، بزرگان، اندیشمندان و هنرمندان بوده و از طرفی با باور به ارزش انقلابی و شوری که امام حسین(ع) در روز عاشورا آفرید به پایتخت شور و شعور حسینی معروف است.
مرادی خاطرنشان کرد: نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان و تلاش عالمانه و مدبرانه اعضای شورای تامین استان که گام های اساسی برای ایجاد طمانینه در استان برمی دارند، مولفه های بعدی در کنار مردم برای حفظ، تامین و ارتقای امنیت استان می باشد.
معاون استاندار زنجان با اشاره به نیمه شعبان، روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: این عزیزان به صورت گمنام برای حفظ، تامین و ارتقای امنیت و حفظ ارزش ها و دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و همچنین برای ایجاد فضای رونق و بستر لازم جهت تحقق شاخص های مختلف در استان تلاش می کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: مبارزه با تروریسم و جاسوسان، ارائه خدمات در حوزه پیشگیری و آسیب رسانی به اقتصاد ملی و استانی، مبارزه با جنگ نرم، جنگ سایبری و قاچاق، پیشگیری از تصرف غیرقانونی اراضی، تلاش برای سلامت اقتصاد و پیشگیری از کلاه برداری های سیستمی از جمله مواردی است که سربازان گمنام امام زمان(عج) برای آن تلاش می کنند.
وی افزود: با تلاش این سربازان در استان زنجان در حوزه سلامت اقتصاد با 2 هزار و 60 میلیارد ریال فرار مالیاتی، مبارزه و از آن پیشگیری شد.
مرادی با بیان اینکه پیشگیری از تلاش های بدخواهان نظام در قالب های مختلف، رویکرد مسئولین استان است، تصریح کرد: با تعامل بین دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تامین و نقش موثر نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد فضای امن و آرامش، زنجان سومین استان امن کشور است.
معاون استاندار زنجان گفت: انقلاب اسلامی با بهره گیری از آموزه های دینی و باور به اصول اسلامی در سایه رهبری های مرجعیت دینی و بر اساس معیارهای اسلامی به پیروزی رسید اما بدخواهان انقلاب از همان ابتدا در قالب های مختلف در صدد ضربه و ایجاد مشکل برای کشور بودند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد اختلافات قومی، کودتا و جنگ تحمیلی تلاش کردند تا کیان نظام جمهوری اسلامی را دچار چالش کنند اما با حضور مردم در صحنه های مختلف و با رهبری امام و هدایت های عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری، ایران به کشوری مقتدر و موثر نه تنها در منطقه بلکه به عنوان یک الگوی دینی در سطح دنیا متبلور شده است.
مرادی اظهار داشت: با تلاش مدیران استان و همدلی مردم، نعمت بارندگی های ابتدای سال به نقمت تبدیل نشد و به رغم افزایش بیش از 100 درصدی بارش ها کوچک ترین مشکل انسانی در استان به وجود نیامد.
این مسئول با بیان اینکه در سایه روح بلند مردم خیرخواه و نوع دوست زنجان، کمک های خداپسندانه به استان های سیل زده ارسال شد، تصریح کرد: علاوه بر حضور و خدمت رسانی نیروهای امدادی، تاکنون کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان زنجان به ارزش 150 میلیارد ریال برآورد شده است.
9556/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد