برانکو در فکر جدایی از پرسپولیس؟


برانکو در فکر جدایی از پرسپولیس؟

شفقنا – بدهی های معوقه میانه برانکو و مدیران باشگاه پرسپولیس را در هم ریخته است. برانکو مدتهاست که به باشگاه فرصت داده که نسبت به پرداخت طلب او اقدام کند اما سهل انگاری و مشکلات مالی پرسپولیس باعث شده که تصمیمی برای پرداخت مطالبات برانکو تاکنون گرفته نشود. به گزارش شفقنا ورزشی، همین مسئله حتی باعث شده که اخیرا برانکو […]

برانکو در فکر جدایی از پرسپولیس؟

شفقنا – بدهی های معوقه میانه برانکو و مدیران باشگاه پرسپولیس را در هم ریخته است. برانکو مدتهاست که به باشگاه فرصت داده که نسبت به پرداخت طلب او اقدام کند اما سهل انگاری و مشکلات مالی پرسپولیس باعث شده که تصمیمی برای پرداخت مطالبات برانکو تاکنون گرفته نشود.

به گزارش شفقنا ورزشی، همین مسئله حتی باعث شده که اخیرا برانکو درصدد گرفتن طلبش از طریق اقدامات قانونی برآید و حتی تهدید کند که در صورتی که پولش پرداخت نشود از پرسپولیس می رود. در واقع، شرایط فعلی باعث شده که پرفسور به روزهای بعد از پرسپولیس هم بیاندیشد.

البته برانکو علاقه مند است که همچنان در پرسپولیس بماند و به روند خوب خود با این تیم ادامه دهد. با این وجود، اختلافات مالی برانکو را ناراحت کرده و از طرف دیگر، قطعا موفقیت های این مربی کروات با پرسپولیس باعث خواهد شد که باشگاه های خارجی بخصوص از حاشیه خلیج فارس حاضر باشند تا با مبالغی بهتر و با پرداخت به موقع، برانکو را جذب کنند.

در این شرایط، مدیران باشگاه پرسپولیس باید خیلی زود نسبت به راضی کردن برانکو اقدام کنند چرا که وضعیت فعلی نه کمکی به برانکو می کند و نه کمکی به باشگاه پرسپولیس که این هفته برای سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ می جنگد.

صحبت های اخیر برانکو به خوبی نشان می دهد که این مربی کروات از وضعیت خود راضی نیست و شاید از سرخ پوشان در تابستان جدا شود.

برانکو ایوانکوویچ در بین هواداران پرسپولیس از محبوبیت بسیار بالایی برخودار است و به این به خاطر نتایج درخشانی است که با سرخ پوشان به دست آورده و شخصیتی است که به تیم چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا داده است.

مدیریت باشگاه پرسپولیس نتوانسته انتظارات مالی برانکو را برآورده کند و این مربی با کلاس و باتجربه کروات راضی به نظر نمی رسد.

قرار بود که در جلسه روز گذشته سرخ پوشان وضعیت مالی برانکو حل شود اما ظاهرا جلسه آنگونه که سرمربی کروات خواسته نبوده است.

برانکو در صحبت های امروز خود مانند همیشه نبود و این بار خبر از ماندن خود برای فصل بعد نداد و صحبت های او نشان می دهد که اگر خواسته های مالی اش برآورده نشود از تیم جدا خواهد شد.

او درباره اینکه آیا پس از ارسال نامه سوم به باشگاه قطع همکاری خواهد کرد گفت: وکیل من وظیفه ارسال نامه را دارد. بعداً خواهیم دید چه می‌شود. امروز در جلسه با هیأت مدیره باشگاه، وقت کم بود و درباره وضعیت مالی صحبت کردیم. همه می‌دانیم که وضعیت خوبی نداریم و باشگاه انتظار دارد بازیکنان صبور باشند.

پرسپولیس در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر جای دارد اما چهار تیم سپاهان، تراکتور سازی،استقلال و پدیده سخت در تعقیب سرخ پوشان هستند و اگر تیم برانکو در دیدارهای بعدی خود امتیاز از دست دهد احتمال قهرمان نشدن این تیم زیاد است.

پرسپولیس در حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر جمعه هفته آینده به مصاف سپاهان می رود و بعد از آن هم با تراکتور سازی دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی بازی خواهد داشت و امتیازات این دو دیدار به احتمال خیلی زیاد تکلیف قهرمان را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403