بالاترین افتخار برای طلاب حوزه


بالاترین افتخار برای طلاب حوزه

شفقنا – حوزه نوشت: حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: آفرین بر شما و خانواده عزیز شما که راه پرافتخار تحصیل در حوزه علمیه را انتخاب کردید زیرا سربازی امام زمان(عج) بالاترین افتخار برای طلاب حوزه است. حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در جمع داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی حوزه علمیه تهران که صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری […]

بالاترین افتخار برای طلاب حوزه

شفقنا – حوزه نوشت: حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق گفت: آفرین بر شما و خانواده عزیز شما که راه پرافتخار تحصیل در حوزه علمیه را انتخاب کردید زیرا سربازی امام زمان(عج) بالاترین افتخار برای طلاب حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در جمع داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی حوزه علمیه تهران که صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: بنده به عنوان کوچکترین خدمتگزار حوزه علمیه استان تهران به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم که در بین تمام جذابیت ها، انگیزه ها و گرایش ها، احساس کردید که امام زمان(عج) نیاز به سرباز دارد.

وی ادامه داد: این احساس نیاز شما از آن جهت با ارزش است که در دوران غربت اسلام و مکتب اهل بیت(علیهم السلام) در جهان امروز، واقع شده است و شما مسیر سربازی امام زمان را انتخاب کردید پس آفرین بر شما و خانواده های عزیز و محترمتان، زیرا سربازی امام زمان(عج) بالاترین افتخار برای طلاب حوزه است.

مدیر حوزه علمیه استان تهران خطاب به داوطلبان ورود به حوزه، گفت: از همین زمان حضورتان در آزمون با امام زمانتان عهد و پیمان ببندید. عهد تلاش، اخلاص، سربازی و خدمت به اسلام و قرآن و مکتب اهل بیت(علیهم السلام).

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در پایان با تبریک عید نیمه شعبان و سالروز ولادت امام زمان(عج)، افزود: امیدواریم هم در این آزمون و نیز در همه آزمون های زندگی تان سربلند و موفق باشید و ان شاءالله همه شما را در مجموعه حوزه علمیه تهران ببینیم و در سالیانی نه چندان دور جزو پرچم داران مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و اسلام ناب محمدی قرار بگیرید.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج