معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت


معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت

کیا استینگر یکی از جذاب‌ترین خودروهای این برند کره‌ای بوده اما ماه پیش فروش مینی ون سدونا از استینگر بیشتر بوده است. هم‌اکنون به دنبال جلب توجه بیشتر استینگر بوده و به همین خاطر نسخه‌ی سفارشی GTS را معرفی کرده است. این خودرو که رنگ بدنه‌ی جذاب نارنجی را داراست قطعاً جلب توجه خواهد کرد.... The post معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت...

کیا استینگر یکی از جذاب‌ترین خودروهای این برند کره‌ای بوده اما ماه پیش فروش مینی ون سدونا از استینگر بیشتر بوده است. هم‌اکنون به دنبال جلب توجه بیشتر استینگر بوده و به همین خاطر نسخه‌ی سفارشی GTS را معرفی کرده است.


این خودرو که رنگ بدنه‌ی جذاب نارنجی را داراست قطعاً جلب توجه خواهد کرد. با نگاهی دقیق‌تر شاهد قطعات فیبر کربنی بیشتر در بدنه همچون پوشش آینه‌ها، ورودی‌های هوای جانبی و اطراف جلوپنجره‌ی دماغه ببری خواهید بود. از دیگر تغییرات این خودرو می‌توان به نشان GTS و استینگر اشاره کرد که جای لوگوی کیا در صندوق‌عقب را گرفته است.

معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت
تغییرات زیادی در کابین رخ نداده اما خب رانندگان شاهد پوشش سقف جیر مانند و پوشش آلکانترا روی فرمان و کنسول مرکزی خواهند بود. این خودرو همچنین به سانروف برقی، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند و سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون با توان 720 وات مجهز شده است.

معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت
اگرچه تغییرات اعمال شده چندان گیرا نیستند اما استینگر GTS با سیستم چهار چرخ محرک دینامیک جدیدی در دسترس خواهد بود. گفته شده تجربه‌ی رانندگی این خودرو شبیه نسخه‌ی دیفرانسیل عقب استینگر خواهد بود.

معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت

معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت
این سیستم تأکید زیادی روی چرخ‌های عقب دارد. حالت کامفورت در نظر گرفته شده باعث می‌شود 60 درصد قدرت به چرخ‌های عقب فرستاده شود درحالی‌که حالت اسپورت 80 درصد قدرت را به همین چرخ‌ها انتقال می‌دهد. یک حالت دریفت نیز وجود دارد که می‌تواند 100 درصد قدرت پیشرانه را به چرخ‌های عقب بفرستد و همچنین دنده‌ها را بدون سبک کردن نگه دارد. سیستم چهار چرخ محرک دینامیک کیا همچنین با دیفرانسیل لغزش محدود همراه شده است.

معرفی کیا استینگر GTS جدید با حالت دریفت
نیروبخش کیا استینگر GTS پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربویی است که قدرت 365 اسب بخاری و گشتاور 509 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک متصل شده است.


تنها 800 دستگاه از استینگر GTS تولید خواهد شد و انتظار می‌رود اولین نمونه از آن در بهار سال جاری میلادی خط تولید را ترک کند. این خودرو قیمت پایه‌ی حدود 44 هزار دلاری برای نسخه‌ی دیفرانسیل عقب خواهد داشت درحالی‌که قیمت مدل چهار چرخ محرک آن حدود 46500 دلار خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...