جزئیات به‌روزرسانی ماه آوریل بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد + تریلر


استودیوی یوبی‌سافت با انتشار یک ویدیو، جزئیات به‌روزرسانی ماه آوریل و محتویات بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis: Fields of Elysium را در اختیار بازی‌بازان قرار دارد. پس از انتشار تریلر داستانی The Fate of Atlantis، ویدیوی جدیدی منتشر شد که در آن سازندگان بازی در مورد بخش‌های مختلف این بسته‌ی الحاقی مانند ادامه یافتن ماجرای Layla...

جزئیات به‌روزرسانی ماه آوریل بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد + تریلر

استودیوی یوبی‌سافت با انتشار یک ویدیو، جزئیات به‌روزرسانی ماه آوریل و محتویات بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis: Fields of Elysium را در اختیار بازی‌بازان قرار دارد.

پس از انتشار تریلر داستانی The Fate of Atlantis، ویدیوی جدیدی منتشر شد که در آن سازندگان بازی در مورد بخش‌های مختلف این بسته‌ی الحاقی مانند ادامه یافتن ماجرای Layla در دنیای امروزی، Staff of Hermes، حضور شخصیت‌هایی از افسانه‌های یونان باستان، دشمنان، حرکات جدید در مبارزه، آیتم‌ها و محیط‌های جدید و متفاوت صحبت می‌کنند. قسمت اول The Fate of Atlantis پس از اتمام کمپین و ماموریت‌های The Lost Tales of Greece در دسترس خواهد بود و بازی‌بازانی که قصد دارند مستقیم به سراغ قسمت اول بروند می‌توانند از فایل ذخیره‌ی موقت استفاده کنند.

بسته‌ی الحاقی The Fate of Atlantis: Fields of Elysium در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.


دریافت ویدیو با کیفیت | دریافت ویدیو با کیفیت | دریافت ویدیو با کیفیت

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جزئیات به‌روزرسانی ماه آوریل بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد + تریلر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد