تریلر جدید Sea of Thieves، حالت Fishing این بازی را نشان می‌دهد


به مناسبت سالگرد یک سالگی بازی Sea of Thieves، تا اواخر این ماه، یک بهینه‌ساز بزرگ برای آن عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی حاوی محتوای داستانی و همچنین حالت PvP Arena می‌شود. علاوه بر آن‌ها، شاهد عرضه حالت Fishing نیز خواهیم بود که اخیراً کانال یوتیوب سازنده این بازی یعنی استودیوی بازیسازی ریر (Rare)، یک ویدئو منتشر کرده است که به...

تریلر جدید Sea of Thieves، حالت Fishing این بازی را نشان می‌دهد

به مناسبت سالگرد یک سالگی بازی Sea of Thieves، تا اواخر این ماه، یک بهینه‌ساز بزرگ برای آن عرضه خواهد شد. این به‌روزرسانی حاوی محتوای داستانی و همچنین حالت PvP Arena می‌شود. علاوه بر آن‌ها، شاهد عرضه حالت Fishing نیز خواهیم بود که اخیراً کانال یوتیوب سازنده این بازی یعنی استودیوی بازیسازی ریر (Rare)، یک ویدئو منتشر کرده است که به بررسی این حالت جذاب می‌پردازد.

این به‌روزرسانی این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از میله و زوبین مخصوص صید نهنگ، به ماهیگری بپردازید و در عین حال بتوانید آن‌ها را ارتقاء دهید. گفتنی‌ست که در این حالت، راه‌های زیادی برای بدست آوردن پولِ درون بازی و موجوداتِ داخل دریا وجود دارد چراکه مشخص نیست در دریای بی‌کران عنوان Sea of Thieves، چه چیزهایی انتظارتان را می‌کشند. این ویدئو را از انتهای همین خبر می‌توانید مشاهده و در صورت تمایل آن را دریافت کنید.

بازی Sea of Thieves در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. بهینه‌ساز Anniversary Celebration این بازی در تاریخ سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه (۳۰ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای دو پلتفرم مقصد بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی منتشر شده از آن در ، تحت عنوان «دریا متعلق به دزدان دریاییست | نقد و بررسی Sea of Thieves» به قلم «محمد آریامقدم» را از این نشانی مطالعه کنید.


منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تریلر جدید Sea of Thieves، حالت Fishing این بازی را نشان می‌دهد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی