گلکسی S10 بروزرسانی شد؛ دریافت حالت شب برای دوربین اصلی


رسانه کلیک – گوشی گلکسی S10 سامسونگ بروزرسانی دریافت کرد. با نصب این آپدیت، حالت شب به دوربین اصلی این پرچمدار کره ای اضافه می شود. جدیدترین فریمور سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 10 یک شگفتی بزرگ برای اپلیکیشن دوربین آن دارد. از این پس گوشی گلکسی S10 دارای حالت شب در اپلیکیشن دوربین خود […] نوشته گلکسی S10 بروزرسانی شد؛ دریافت حالت شب برای دوربین...

رسانه کلیک – گوشی گلکسی S10 سامسونگ بروزرسانی دریافت کرد. با نصب این آپدیت، حالت شب به دوربین اصلی این پرچمدار کره ای اضافه می شود.

جدیدترین فریمور سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 10 یک شگفتی بزرگ برای اپلیکیشن دوربین آن دارد. از این پس گوشی گلکسی S10 دارای حالت شب در اپلیکیشن دوربین خود است.

این گوشی هوشمند در زمان عرضه اولیه دارای حالت «Bright Night» در دوربین اصلی خود بود. این ویژگی در زمانی که دوربین تشخیص می داد، وارد عمل می شد که اکثرا در محیط های بسیار تاریخ چنین اتفاقی رخ می داد.

حالت عکاسی جدید گلکسی S10 دارای نام «Night» است. کاربران می توانند با تغییر حالت های مختلف، به آن دسترسی پیدا کنند. عرضه این حالت چند ماه پس از شروع فروش گوشی های سری گلکسی اس 10 تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد. شرکت های رقیب مانند هواوی دارای این ویژگی هستند که عملکرد بسیار مناسبی را نیز از خود به نمایش می گذارد.

گلکسی S10 بروزرسانی شد؛ دریافت حالت شب برای دوربین اصلی

کاربران برای دریافت حالت شب برای دوربین اصلی باید جدیدترین بروزرسانی گلکسی اس 10 را روی گوشی خود نصب کنند. بر اساس گزارشی از SamMobile، این آپدیت در حال حاضر در اختیار کاربران در کشور سوئیس قرار گرفته است. انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد عرضه این بروزرسانی در سراسر جهان باشیم.

سامسونگ در ماه فوریه سال جاری میلادی از گوشی گلکسی S10 و برادران آن به صورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 10 به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده که دارای حفره درون خود است. این نمایشگر از +HDR10 پشتیبانی کرده و روی آن گوریلا گلس 6 کشیده شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده اسنپدراگون 855/اگزینوس 9820، 8 گیگابایت رم، 128/512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی سه گانه 12، 12 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس