روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید


روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید گوشی ها و تبلت های اندروید، همیشه به روز نیستند و دانستن ورژن اندروید آنها می تواند ما را در استفاده از برنامه ها و ویژگی های سازگار، یاری دهید. افزون بر این شاید دانستن ورژن اندروید گوشی و تبلت، تنها چیزی نباشد که بدان نیاز داشته باشید و دانستن نام دستگاه، کارخانه سازنده، نیز...

روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید

روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید

گوشی ها و تبلت های اندروید، همیشه به روز نیستند و دانستن ورژن اندروید آنها می تواند ما را در استفاده از برنامه ها و ویژگی های سازگار، یاری دهید. افزون بر این شاید دانستن ورژن اندروید گوشی و تبلت، تنها چیزی نباشد که بدان نیاز داشته باشید و دانستن نام دستگاه، کارخانه سازنده، نیز می تواند در این زمینه موثر باشد. در این موزش می خواهیم روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید را به شما آموزش دهیم، پس با ما همراه باشید.

چگونگی پیدا کردن ورژن گوشی و تبلت اندروید

جدا از اینکه گوشی شما چه ورژنی از اندروید را دارا می باشد و یا اینکه به شکل متفاوتی سفارشی سازی شده باشید، شما می توانید ورژن اندروید و Security Patch Level را در بخش settings یا تنظیمات گوشی خود پیدا کنید. برای انجام این کار می توانید گام های زیر را دنبال کنید:

نخست کشوی اپ یا App drawer را در گوشی یا تبلت اندروید خود باز کنید. کشوی برنامه معمولا آیکونی گرد دارد که درونش ۶ چارگوش می باشد و پایین مان اِسپَر یا home screen، در بخش میانی و مرکزی جای دارد. پس از رفتن به کشوی برنامه، لیستی از اپلیکیشن های گوشی یا تبلت خود را خواهید دید که می باید در میان آنها به دنبال آیکون Settings یا تنظیمات بگردید. آیکون بخش تنظیمات همانند یک چرخ دنده می باشد. پس از یافتن آیکون Settings یا تنظیمات، آن را بتپید.

نوشته روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

روش دیدن ورژن گوشی و تبلت اندروید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس‌جمهور وارد سمنان شد