معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی


معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی

مرسدس بنز نسخه‌ای سفارشی از شاسی‌بلند الکتریکی EQC را به نمایشگاه نیویورک آورده است. این خودرو EQC ادیشن 1886 نام گرفته و ادای احترامی به زمان اختراع خودرو توسط مرسدس بنز محسوب می‌شود. کارل بنز در 29 ژانویه‌ی 1886 حق اختراع خودرویی با پیشرانه‌ی بنزینی را ثبت کرد. برای اولین بار در جولای سال 1886... The post معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی...

مرسدس بنز نسخه‌ای سفارشی از شاسی‌بلند الکتریکی EQC را به نمایشگاه نیویورک آورده است.

معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی
این خودرو EQC ادیشن 1886 نام گرفته و ادای احترامی به زمان اختراع خودرو توسط مرسدس بنز محسوب می‌شود. کارل بنز در 29 ژانویه‌ی 1886 حق اختراع خودرویی با پیشرانه‌ی بنزینی را ثبت کرد. برای اولین بار در جولای سال 1886 بود که خودروی سه چرخ او ظاهر شد و از اینجا بود که تاریخ حمل‌ونقل با استفاده از سوخت‌های فسیلی شروع شد.

معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی
مرسدس بنز معتقد است هم‌اکنون هم در برهه‌ای مشابه از زمان قرار داریم زیرا باید آماده‌ی عصر خودروهای الکتریکی باشیم. به همین خاطر هم ژرمن‌ها نسخه‌ای سفارشی از شاسی‌بلند الکتریکی خود را معرفی کرده‌اند.

معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی
با مشاهده‌ی تصاویر نمی‌توانید این خودرو را تشخیص دهید اما مرسدس ادعا می‌کند EQC ادیشن 1886 دارای چندین ویژگی متمایز و خاص است. در آغاز باید گفت این خودرو تنها با رنگ پیشرفته‌ی نقره‌ای متالیک عرضه شده و پانل رادیاتور (جلوپنجره) آن دارای عناصر مشکی می‌باشد. نشان روی گلگیر نیز از نوع مشکی براق بوده و نوشته‌ی 1886 آبی روی آن به چشم می‌خورد. دیگر ویژگی این خودرو نیز رینگ‌های 20 اینچی مشکی براق با عناصر سفیدرنگ می‌باشد.

معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی
داخل کابین هم صندلی‌های آبی و مشکی ایندیگو بکار رفته‌اند که طراحی جدیدی دارند. نشان ادیشن 1886 روی صندلی‌ها و کنسول مرکزی و همچنین نوشته‌ی EQC در روی کف‌پوش‌ها از دیگر ویژگی‌های متمایز این شاسی‌بلند الکتریکی هستند.


جدای از تغییرات اعمال شده در بدنه و کابین، مرسدس EQC ادیشن 1886 از پکیج‌های متنوعی همچون پکیج Energizing برخوردار شده است. سیستم صوتی برمستر، صندلی‌های راننده و سرنشین برقی با حافظه و طیف وسیع سیستم‌های کمک‌راننده نیز از دیگر ویژگی‌های EQC سفارشی هستند.

معرفی مرسدس بنز EQC ادیشن 1886 سفارشی
مرسدس نگفته که آیا این خودرو از تغییراتی در قوای محرکه هم برخوردار شده یا نه اما مدل استاندارد دارای دو پیشرانه الکتریکی با قدرت 402 اسبی و گشتاور 764 نیوتون متری است که باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 4.9 ثانیه‌ای می‌شود. یک باتری لیتیوم-یون 80 کیلووات ساعتی هم برد 471 کیلومتری ایجاد می‌کند.


مرسدس EQC ادیشن 1886 از سال 2020 در آمریکا عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا