سرعت حیرت‌انگیز نیسان GT-R هزار و صد اسبی


سرعت حیرت‌انگیز نیسان GT-R هزار و صد اسبی

در چند هفته‌ی اخیر ویدئوهای زیادی توسط کانال یوتیوب Johnny Bohmer Proving Grounds منتشر شده است. ما روش خاص آن‌ها و همچنین رساندن خودروها به حداکثر سرعتشان را دوست داریم. ویدئوهای این کانال یوتیوبی روز به روز بهتر نیز شده است. مسیر 3.7 کیلومتری موجود فضای زیادی برای خودروها ایجاد می‌کند و آن‌ها می‌توانند به... The post سرعت حیرت‌انگیز نیسان...

در چند هفته‌ی اخیر ویدئوهای زیادی توسط کانال یوتیوب Johnny Bohmer Proving Grounds منتشر شده است. ما روش خاص آن‌ها و همچنین رساندن خودروها به حداکثر سرعتشان را دوست داریم. ویدئوهای این کانال یوتیوبی روز به روز بهتر نیز شده است.

سرعت حیرت‌انگیز نیسان GT-R هزار و صد اسبی
مسیر 3.7 کیلومتری موجود فضای زیادی برای خودروها ایجاد می‌کند و آن‌ها می‌توانند به سرعت‌های بالایی دست یابند. در ویدئوی جدید این کانال می‌توانیم پورشه، مک لارن، فورد جی تی (نسخه‌ی 8 سیلندر بزرگ و جذاب) و لامبورگینی را مشاهده کنیم. البته این بار شاهد هیولایی متفاوت یعنی نیسان GT-R ارتقا یافته خواهیم بود.

سرعت حیرت‌انگیز نیسان GT-R هزار و صد اسبی
همه‌ی ما نیسان GT-R را با نام مستعار گودزیلا می‌شناسیم اما با توجه به شهرت این خودرو در شرمنده کردن غول‌هایی قوی‌تر از خود، احتمالاً لقب هیولا بیشتر مناسب این خودروی ژاپنی باشد. این خودرو هم‌اکنون قدرت حیرت‌انگیز 1100 اسب بخاری را به هر چهار چرخ می‌فرستد و گشتاور آن نیز 1152 نیوتون متر می‌باشد.

سرعت حیرت‌انگیز نیسان GT-R هزار و صد اسبی
این آمار و ارقام نشان دهنده‌ی قدرت یک هایپرکار هستند و نیسان نیز جزو بهترین‌هاست. ما در ویدئوهای زیادی GT-R را دیده‌ایم که توانسته خودروهایی در کلاس‌های بالاتر را نیز شکست دهد. هم‌اکنون می‌خواهیم بدانیم این خودرو توانایی دست‌یابی به چه سرعتی را دارد.

قدرت زیاد به معنی بوست و توربوهای بزرگ است بنابراین انتظار داریم کمی تأخیر در توربوها مشاهده شود. البته زمانی که توربوهای بزرگ این هیولا به خوبی دور بگیرند داستان اصلی آغاز می‌شود. GT-R همانند یک گلوله شلیک شده و به سرعت شگفت‌انگیز 379.1 کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند.

سرعت حیرت‌انگیز نیسان GT-R هزار و صد اسبی
خودرو در یک چشم بر هم زدن دور می‌گیرد و توربوها نیز باعث ایجاد صدایی می‌شوند که بی‌شباهت به صدای پیشرانه‌های جت نیست. در کسری از ثانیه این خودرو از نظرها دور می‌شود و آنجاست که به توانایی‌های فوق‌العاده‌ی این سوپر اسپورت پی می‌بریم…

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا