معرفی آئودی Q2 L E-Tron الکتریکی در شانگهای


معرفی آئودی Q2 L E-Tron الکتریکی در شانگهای

آئودی از کراس اوور الکتریکی Q2 L E-Tron در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرده اما اکثر بازدیدکنندگان روی کانسپت AI:ME تمرکز داشته‌اند و Q2 L آن‌طور که باید و شاید در معرض دید افراد نبوده است. اگرچه ارباب حلقه‌ها چیز زیادی درباره‌ی این کراس اوور نگفته اما خب Q2 L E-Tron به‌طور ویژه برای بازار... The post معرفی آئودی Q2 L E-Tron الکتریکی در...

آئودی از کراس اوور الکتریکی Q2 L E-Tron در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرده اما اکثر بازدیدکنندگان روی کانسپت AI:ME تمرکز داشته‌اند و Q2 L آن‌طور که باید و شاید در معرض دید افراد نبوده است.

معرفی آئودی Q2 L E-Tron الکتریکی در شانگهای
اگرچه ارباب حلقه‌ها چیز زیادی درباره‌ی این کراس اوور نگفته اما خب Q2 L E-Tron به‌طور ویژه برای بازار چین طراحی شده و تولید آن از اواخر سال جاری در تأسیسات فوشان آغاز خواهد شد.


فاصله بین محوری این خودرو 33 میلی‌متر بیشتر از نسخه استاندارد بوده و پیشرانه‌ی الکتریکی آن در بخش جلو قرار گرفته است. این پیشرانه قدرت 134 اسب بخاری و گشتاور 290 نیوتون متری دارد. آئودی از اشاره به جزئیات فنی این خودرو خودداری کرده اما می‌دانیم که Q2 L E-Tron از مجموعه باتری 38 کیلووات ساعتی سود برده و با یک‌بار شارژ می‌تواند مسافت 265 کیلومتری را طی کند.

معرفی آئودی Q2 L E-Tron الکتریکی در شانگهای

معرفی آئودی Q2 L E-Tron الکتریکی در شانگهای
این خودرو جدای از قوای محرکه‌ی الکتریکی دارای برخی ویژگی‌های متمایز ظاهری می‌باشد. در بخش جلو می‌توانیم جلوپنجره‌ی بسته شده و ورودی‌های هوای جدید را مشاهده کنیم که فریمی متالیک دارند.

از آنجایی که این خودرو نیازی به خروجی‌های اگزوز نداشته بنابراین سپر عقب جدیدی بکار رفته که از دیفیوزر کرومی برخوردار شده است. Q2 L E-Tron همچنین از پوشش‌های بدنه‌ی پلاستیک و رینگ‌های 5 پره‌ی آئرودینامیک سود می‌برد.


خودروی موردبحث از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار چین می‌شود و جزئیات بیشتر آن در آینده منتشر خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان