ارتش همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری و مردم بوده است


ارتش همواره مورد حمایت مقام معظم رهبری و مردم بوده است

قزوین- ایرنا - فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین گفت: ارتش جمهوری اسلامی در طول چهل سال انقلاب اسلامی و در تمامی صحنه ها و عرصه ها حضوری فعال داشته و مورد حمایت فرماندهی کل قوا و مردم بوده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ مرادعلی بیژن وند روز جمعه در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین اظهار داشت: نخستین اقدام ارتش جمهوری اسلامی پس از پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور در ناآرامی های پس از انقلاب در برخی شهرها و استانهای کشور به فرمان امام راحل بود که توانست به موفقیت‌های خوبی نیز دست پیدا کند.
وی ادامه داد: پس از آن با آغاز جنگ تحمیلی، نخستین یگان رزمی و مقتدری بود که وارد عرصه جنگ شد و سینه خود را در برابر دشمن تا بن دندان مسلح سپر کرد.
سرهنگ بیژن وند تصریح کرد: ارتش به همراه سایر نیروهای مسلح توانست با از خودگذشتگی و استفاده از تجهیزات خود در برابر دشمن ایستادگی کرده و خم به ابرو نیاورد.
وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نیز با بهره مندی از 144 فروند هواپیمای خود در همان روزهای آغازین جنگ تمامی زیر ساخت های دشمن را از بین برد و نیروی دریایی نیز چنان درسی به رژیم متجاوزگر صدام داد که تا مدتها پس از جنگ نتوانسته کمر راست کند.
فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین با اشاره به اینکه ارتش و نیروهای مسلح طی هشت سال دوران دفاع مقدس توانستند به اعتماد امام راحل و رهبری پاسخ مناسبی دهند، گفت: پس از پیروزی در جنگ تحمیلی نیز همچنان فداکاری ها و ایثارگری ها این نیروها ادامه یافته و همچنان خود را فدایی ملت و رهبر معظم انقلاب می دانند.
این مسئول نظامی تصریح کرد: ارتش امروز پس از دوران دفاع مقدس با استقرار در مرزهای آبی خاکی و هوایی به پاسداری از حریم میهن اسلامی ادامه داده و اجازه کوچکترین تعرض و تحرک را به بیگانگان تحت هیچ شرایطی نخواهد داد.
به گفته وی فرزندان این آب و خاک در حالی از استقلال و تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می کنند که آماده هر گونه فداکاری و جانفشانی در راه اعتلای نام ایران اسلامی هستند.
بیژن وند ارتش جمهوری اسلامی را ارتشی مردمی و اسلامی و پا در رکاب ولی امر مسلمین جهان دانست و افزود: امروز ارتش در زمان صلح از قدرتی بزرگ و شاخص برخوردار شده و توانسته است ساخت تمامی تسهیلات و مهمات خود را بومی‌سازی کند.
8054*6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...