تعدادی از مدیران قم با لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کردند


تعدادی از مدیران قم با لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کردند

قم - تعدادی از مدیران و مسئولان استان قم با حضور در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در قم با لاریجانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورایعالی استان قم با علی لاریجانی در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در قم دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش در این دیدار رئیس شورایعالی استان قم در خصوص برخی از مشکلات موجود در حوزه شهری و همچنین حوزه حمل و نقل مطالبی را بیان نموده و همچنین گزارشی را در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط شوراهای اسلامی استان قم ارائه کرد.

علی لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شورایعالی استان قم، گفت: مشکلاتی که توسط رئیس شورایعالی استان قم بیان شده باید برطرف شود که نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌های شهری و همچنین اهتمام ویژه آنها در جهت رفع مشکلات مردم می‌باشد.

اعضای شورای تأمین استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنابراین گزارش در این دیدار استاندار قم گزارشی در خصوص اقدامات این استانداری در مورد سیل اخیر و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

استاندار قم ادامه داد: قبل از انتخاب استان قم به عنوان استان معین مناطق سیل زده به معاون استاندار مأموریت داده شد تا با حضور در مناطق سیل زده به ویژه پلدختر خدمات رسانی لازم را به هموطنان سیل زده داشته باشد و همچنین از تجهیزات سنگین جهت تسهیل امور استفاده شود.

بهرام سرمست در ادامه گفت: از لحاظ امنیتی، استان قم توانست با انجام اقداماتی مناسب از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق در استان کاهش پیدا کند و همچنین آمار بزه و بزهکاری در این استان به طور چشمگیری با کاهش روبه رو بوده است که می‌توان گفت استان قم از لحاظ امنیتی نمره قبولی را کسب کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از زحمات و اقدامات استانداری قم و اعضای شورای تأمین این استان، گفت: لازم است که از ظرفیت استان قم در جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده استفاده شود و همچنین در خصوص زائرپذیری این استان نیز باید توجه ویژه صورت بگیرد.

اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز رئیس مجلس شورای اسلامی در قم دیدار و گفت وگو کردند.

بنابراین گزارش رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار گزارشی در خصوص اقدامات و لوایح تصویب شده در این شورا و اقدامات شهرداری ارائه کرد.

لاریجانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شورای اسلامی شهر قم، گفت: لازم است در امور مربوط به شهر قم به ساخت هتل و سرمایه گذاری در این بخش توجه ویژه صورت گیرد و همچنین در بحث بافت فرسوده در استان قم باید اقداماتی صورت گیرد تا مشکلی برای مردم این استان ایجاد نشود.

مدیران شرکت‌های آب، برق و فاضلاب استان قم نیز با نماینده مردم قم در خانه ملت دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت برق استان قم گزارشی را در خصوص افزایش توان برق قم ارائه کرد و همچنین مدیران آب و فاضلاب این استان در خصوص وضعیت آب و فاضلاب شهری، روستایی و منطقه‌ای استان قم گزارشات خود را به دکترعلی لاریجانی ارائه کردند.

لاریجانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته، گفت: بهتر است برای تأمین برق از انرژی‌های خورشیدی استفاده شود و همچنین تأمین آب روستایی در دستورکار مسئولان آب و فاضلاب استان قم قرار گیرد.

مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده خود ارائه کردند و همچنین در خصوص مشکلات موجود در بخش کشاورزی و همچنین مشکلاتی که در بحث منابع طبیعی وجود دارد مواردی را بیان کردند.

لاریجانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در ادارات کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، گفت: اگر مشکلاتی وجود دارد باید در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گرفته و مرتفع شود تا مشکلی برای کشاورزان عزیز ایجاد نشود.

گفتنی است در این دیدار مدیران تعاون روستایی و دامپزشکی استان قم نیز حضور داشته و به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده پرداختند.

مدیران شعب بانک‌های استان قم با دکتر لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیران شعب بانکی سپه، مسکن و رفاه کارگران استان قم ضمن ارائه گزارشات خود از مشکلات نظام بانکی کشور و اقداماتی که این بانک‌ها برای سال جاری در جهت تسهیل امور در نظر گرفته‌اند نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط بانک‌ها، گفت: بهتر است بانک‌ها در امر تولید وارد شده تا با توجه به سال رونق تولید، تولیدکنندگان را ترغیب به امر تولید کنند.

گفتنی است در این دیدار، مدیران شعب صندوق موسی ابن جعفر و صندوق کارآفرینی امید استان قم حضور داشتند و گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده به لاریجانی ارائه کردند.

مدیران بنیاد شهید و حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم نیز با علی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

بنابراین گزارش در این دیدار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با ارائه گزارشات خود در خصوص اقدامات صورت گرفته و همچنین مشکلاتی که بر سر راه امور مربوط به ایثارگران و جانبازان وجود دارد، پرداختند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، گفت: باید اقدامات انجام شده در جهت معرفی ارزش‌ها و آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد و همچنین بنیاد شهید کمک‌های مناسبی را برای ایثارگران و جانبازان این استان در نظر بگیرد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بهزیستی، رئیس کمیته امداد و مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم حضور داشتند و در خصوص اقدامات انجام شده در ادارات متبوع خود به لاریجانی گزارشی ارائه کردند.

مدیران بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل بیمه سلامت استان قم در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بیمه سلامت، گفت: دو برنامه در حال اجرا شدن قرار دارد که برنامه اول حذف دفترچه‌های کاغذی و برنامه دوم نسخه نویسی الکترونیکی است که در بیمه سلامت در حال انجام شدن است و با توجه به مقاومتی که در خصوص این برنامه‌ها صورت می‌گیرد امید می‌رود که بتوان این برنامه‌ها را به طور کامل اجرایی کرد و همچنین مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان قم نیز در خصوص اقدامات انجام شده توسط این سازمان گزارشاتی را ارائه کردند.

لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مناسب بیمه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی در استان قم، گفت: بهتر است که اقدامات صورت گرفته باعث رفاه بیشتر مردم و همچنین برطرف شدن موانع موجود بر سر راه بیمه‌ها باشد.

مدیران هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیران هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم در خصوص اقدامات انجام شده در مورد ارسال کمک‌های مردمی به استان‌های سیل زده و جمع‌آوری اقلام نقدی و غیرنقدی از مردم گزارشی را ارائه کردند، همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گزارشی را در خصوص فرستادن پزشک و روانشناس به مناطق سیل زده ارائه کرد.

لاریجانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم، گفت: لازم است که این اقدامات مستمر باشد تا آلام مردم در مناطق سیل زده کاهش یابد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل استاندارد و مجمع خیرین سلامت استان قم نیز حضور داشتند و گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرده و پیشنهادات لازم را در خصوص ارتقا نظام سلامت کشور ارائه کردند.

اعضای کانون مداحان، شعرا و شورای هیأت‌های مذهبی استان قم با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، رئیس کانون مداحان و شعرا و همچنین رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم از مشکلات موجود در این کانون‌ها صحبت کرده و از رئیس مجلس برای رفع این مشکلات کمک خواستند.

لاریجانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: به طور قطع پیگیر مشکلات مداحان، شعرا و همچنین مشکلات موجود در هیأت‌های مذهبی استان قم خواهم بود.

گفتنی است در این دیدار از کانون روانشناسان و اتحادیه کانون‌های اسناد رسمی استان قم نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات موجود در کانون‌های مذکور ارائه کردند.

مدیران و فعالان بخش اقتصادی استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، امور مالیاتی و پست گزارشاتی را از اقدامات انجام شده در استان قم ارائه کردند و پیشنهاداتی را برای رفع مشکلات اقتصادی موجود در این استان ارائه کردند.

لاریجانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیران اقتصادی استان قم، گفت: بهتر است که اقدامات انجام شده در جهت تسهیل موانع موجود در راه تولید و همچنین رفع مشکلات مردم باشد.

گفتنی است در این دیدار فعالان اقتصادی و بازرگانی استان قم حضور داشتند و از مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید این استان وجود دارد نقطه نظرات خود را بیان داشتند و پیشنهاداتی را برای برطرف کردن این موانع بیان داشتند.

بنابراین گزارش در این دیدار از اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اتاق صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ناشران و کتاب فروشان، نظام مهندسی معدن، اتحادیه کفش فروشان، اتحادیه نانوایان و مرغداران و همچنین اتحادیه صادرکنندگان نمایندگانی حضور داشته و از مشکلات و موانع تولید در کشور گله مند بوده و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن وضع موجود ارائه کردند.

لاریجانی در خصوص مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی و بازرگانی، گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص مشکلات بخش اقتصادی، بازرگانی و علی الخصوص معادن استان قم صورت خواهد گرفت.

مدیران کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم با رئیس قوه مقننه دیدار و گفت وگو کردند.

براساس این گزارش مدیران کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم گزارشاتی را در خصوص بحث اشتغال، امورات مربوط به کارگران و همچنین تربیت نیروی کار ماهر در مراکز فنی و حرفه‌ای ارائه کردند.

لاریجانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در جهت رفع بیکاری در استان قم و پیگیری امورات مربوط به کارگران در این استان، گفت: متأسفانه معضل بیکاری در کشور وجود دارد و لازمه برطرف کردن این مشکل تربیت نیروی ماهر و متخصص است که باید وزارت کار و سازمان فنی و حرفه‌ای با همکاری یکدیگر از تمام ظرفیت خود برای تربیت نیروی کار ماهر و متخصص استفاده کند تا بتوان معضل بیکاری در کشور را ریشه کن کرد.

گفتنی است در این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشت و گزارشی را در خصوص اقدامات انجام شده این اداره کل در استان قم ارائه کرد.

رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی و نظام مهندسی کشاورزی استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

براساس این گزارش، رؤسای نظام مهندسی و نظام مهندسی کشاورزی استان قم ضمن ارائه گزارشات در خصوص اقدامات انجام شده از مشکلات موجود بر سر راه نظام مهندسی و نظام مهندسی کشاورزی استان قم نقطه نظرات خود را مطرح کرده و از شرایط موجود ابراز گله مندی کردند.

لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط نظام مهندسی و همچنین نظام مهندسی کشاورزی استان قم، گفت: مشکلاتی که بر سر راه نظام مهندسی و همچنین نظام مهندسی کشاورزی در کشور وجود دارد باید حل شود لذا این مواردی که شما بیان داشته‌اید را پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است که در این دیدار رئیس منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، نماینده کشاورزان و همچنین از نظام صنفی کشاورزی حضور داشتند و از مشکلات و موانع موجود نکاتی را بیان داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان و کانون ورزشکاران استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گزارشی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در اداره کل این استان ارائه کرده و همچنین در خصوص رسیدگی به امور قهرمانان ورزشی استان قم نیز نکاتی را ارائه کرد.

لاریجانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بیان داشت: ظرفیت ورزش استان قم بسیار بالا است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود چرا که قم چنین ظرفیتی دارد تا بتواند قهرمانان بسیاری را در کشور معرفی کند، البته باید گفت که مهم‌ترین عامل در استفاده از این ظرفیت بخش خصوصی است که نباید فراموش شود.

مدیران میراث فرهنگی و گردشگری و ثبت اسناد استان قم نیز با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گزارشی را در خصوص فرآیند توسعه صنعت گردشگری در استان قم بیان کرده و راهکارهایی را برای توسعه این صنعت در استان قم بیان داشتند و همچنین رئیس ثبت اسناد این استان گزارشی را در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرد.

علی لاریجانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم و همچنین اداره ثبت اسناد این استان، بیان داشت: در بحث گردشگری باید از تمام توان برای جذب گردشگر داخلی و خارجی و همچنین جذب زائر در استان قم استفاده کرد که می‌توان با جذب گردشگر بسیاری از معضلات از جمله معضل بیکاری و اشتغال را در استان برطرف نمود.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها و رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران حضور داشت و گزارشاتی را در خصوص عملکرد و اقدامات خود ارائه کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از سید محمود برقعی پدرشهید مهدی برقعی و از خیرین و معتمدین شهر قم عیادت کرد.

علی لاریجانی ضمن آرزوی سلامتی برای پدر شهید برقعی از خداوند متعال علو درجات برای شهید مهدی برقعی مسئلت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت الله مصطفی هرندی از مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده مردم قم در خانه ملت از آقای علی خداپرست از معتمدین شهر قم نیز عیادت کرد.

گفتنی است علی لاریجانی در مراسم ختم فرزند آقای عبداللهی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه‌ای از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای خانواده محترم عبداللهی مسئلت داشت.


به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس شورایعالی استان قم با علی لاریجانی در دفتر رئیس مجلس شورای اسلامی در قم دیدار و گفت وگو کرد.

براساس این گزارش در این دیدار رئیس شورایعالی استان قم در خصوص برخی از مشکلات موجود در حوزه شهری و همچنین حوزه حمل و نقل مطالبی را بیان نموده و همچنین گزارشی را در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط شوراهای اسلامی استان قم ارائه کرد.

علی لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط شورایعالی استان قم، گفت: مشکلاتی که توسط رئیس شورایعالی استان قم بیان شده باید برطرف شود که نیاز به همکاری تمامی دستگاه‌های شهری و همچنین اهتمام ویژه آنها در جهت رفع مشکلات مردم می‌باشد.

اعضای شورای تأمین استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنابراین گزارش در این دیدار استاندار قم گزارشی در خصوص اقدامات این استانداری در مورد سیل اخیر و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

استاندار قم ادامه داد: قبل از انتخاب استان قم به عنوان استان معین مناطق سیل زده به معاون استاندار مأموریت داده شد تا با حضور در مناطق سیل زده به ویژه پلدختر خدمات رسانی لازم را به هموطنان سیل زده داشته باشد و همچنین از تجهیزات سنگین جهت تسهیل امور استفاده شود.

بهرام سرمست در ادامه گفت: از لحاظ امنیتی، استان قم توانست با انجام اقداماتی مناسب از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق در استان کاهش پیدا کند و همچنین آمار بزه و بزهکاری در این استان به طور چشمگیری با کاهش روبه رو بوده است که می‌توان گفت استان قم از لحاظ امنیتی نمره قبولی را کسب کرده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تشکر از زحمات و اقدامات استانداری قم و اعضای شورای تأمین این استان، گفت: لازم است که از ظرفیت استان قم در جهت خدمت رسانی به مناطق سیل زده استفاده شود و همچنین در خصوص زائرپذیری این استان نیز باید توجه ویژه صورت بگیرد.

اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز رئیس مجلس شورای اسلامی در قم دیدار و گفت وگو کردند.

بنابراین گزارش رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار گزارشی در خصوص اقدامات و لوایح تصویب شده در این شورا و اقدامات شهرداری ارائه کرد.

لاریجانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شورای اسلامی شهر قم، گفت: لازم است در امور مربوط به شهر قم به ساخت هتل و سرمایه گذاری در این بخش توجه ویژه صورت گیرد و همچنین در بحث بافت فرسوده در استان قم باید اقداماتی صورت گیرد تا مشکلی برای مردم این استان ایجاد نشود.

مدیران شرکت‌های آب، برق و فاضلاب استان قم نیز با نماینده مردم قم در خانه ملت دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت برق استان قم گزارشی را در خصوص افزایش توان برق قم ارائه کرد و همچنین مدیران آب و فاضلاب این استان در خصوص وضعیت آب و فاضلاب شهری، روستایی و منطقه‌ای استان قم گزارشات خود را به دکترعلی لاریجانی ارائه کردند.

لاریجانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته، گفت: بهتر است برای تأمین برق از انرژی‌های خورشیدی استفاده شود و همچنین تأمین آب روستایی در دستورکار مسئولان آب و فاضلاب استان قم قرار گیرد.

مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بنابراین گزارش مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده خود ارائه کردند و همچنین در خصوص مشکلات موجود در بخش کشاورزی و همچنین مشکلاتی که در بحث منابع طبیعی وجود دارد مواردی را بیان کردند.

لاریجانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در ادارات کل جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان قم، گفت: اگر مشکلاتی وجود دارد باید در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گرفته و مرتفع شود تا مشکلی برای کشاورزان عزیز ایجاد نشود.

گفتنی است در این دیدار مدیران تعاون روستایی و دامپزشکی استان قم نیز حضور داشته و به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده پرداختند.

مدیران شعب بانک‌های استان قم با دکتر لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیران شعب بانکی سپه، مسکن و رفاه کارگران استان قم ضمن ارائه گزارشات خود از مشکلات نظام بانکی کشور و اقداماتی که این بانک‌ها برای سال جاری در جهت تسهیل امور در نظر گرفته‌اند نقطه نظرات خود را بیان کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط بانک‌ها، گفت: بهتر است بانک‌ها در امر تولید وارد شده تا با توجه به سال رونق تولید، تولیدکنندگان را ترغیب به امر تولید کنند.

گفتنی است در این دیدار، مدیران شعب صندوق موسی ابن جعفر و صندوق کارآفرینی امید استان قم حضور داشتند و گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده به لاریجانی ارائه کردند.

مدیران بنیاد شهید و حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم نیز با علی لاریجانی دیدار و گفت وگو کردند.

بنابراین گزارش در این دیدار مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم با ارائه گزارشات خود در خصوص اقدامات صورت گرفته و همچنین مشکلاتی که بر سر راه امور مربوط به ایثارگران و جانبازان وجود دارد، پرداختند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین حفظ آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، گفت: باید اقدامات انجام شده در جهت معرفی ارزش‌ها و آثار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد و همچنین بنیاد شهید کمک‌های مناسبی را برای ایثارگران و جانبازان این استان در نظر بگیرد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل بهزیستی، رئیس کمیته امداد و مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان قم حضور داشتند و در خصوص اقدامات انجام شده در ادارات متبوع خود به لاریجانی گزارشی ارائه کردند.

مدیران بیمه تأمین اجتماعی و بیمه سلامت استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل بیمه سلامت استان قم در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه بیمه سلامت، گفت: دو برنامه در حال اجرا شدن قرار دارد که برنامه اول حذف دفترچه‌های کاغذی و برنامه دوم نسخه نویسی الکترونیکی است که در بیمه سلامت در حال انجام شدن است و با توجه به مقاومتی که در خصوص این برنامه‌ها صورت می‌گیرد امید می‌رود که بتوان این برنامه‌ها را به طور کامل اجرایی کرد و همچنین مدیرکل بیمه تأمین اجتماعی استان قم نیز در خصوص اقدامات انجام شده توسط این سازمان گزارشاتی را ارائه کردند.

لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مناسب بیمه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی در استان قم، گفت: بهتر است که اقدامات صورت گرفته باعث رفاه بیشتر مردم و همچنین برطرف شدن موانع موجود بر سر راه بیمه‌ها باشد.

مدیران هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیران هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم در خصوص اقدامات انجام شده در مورد ارسال کمک‌های مردمی به استان‌های سیل زده و جمع‌آوری اقلام نقدی و غیرنقدی از مردم گزارشی را ارائه کردند، همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گزارشی را در خصوص فرستادن پزشک و روانشناس به مناطق سیل زده ارائه کرد.

لاریجانی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی استان قم، گفت: لازم است که این اقدامات مستمر باشد تا آلام مردم در مناطق سیل زده کاهش یابد.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل استاندارد و مجمع خیرین سلامت استان قم نیز حضور داشتند و گزارشاتی را در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرده و پیشنهادات لازم را در خصوص ارتقا نظام سلامت کشور ارائه کردند.

اعضای کانون مداحان، شعرا و شورای هیأت‌های مذهبی استان قم با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، رئیس کانون مداحان و شعرا و همچنین رئیس شورای هیأت‌های مذهبی استان قم از مشکلات موجود در این کانون‌ها صحبت کرده و از رئیس مجلس برای رفع این مشکلات کمک خواستند.

لاریجانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: به طور قطع پیگیر مشکلات مداحان، شعرا و همچنین مشکلات موجود در هیأت‌های مذهبی استان قم خواهم بود.

گفتنی است در این دیدار از کانون روانشناسان و اتحادیه کانون‌های اسناد رسمی استان قم نیز حضور داشتند و نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات موجود در کانون‌های مذکور ارائه کردند.

مدیران و فعالان بخش اقتصادی استان قم نیز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، گمرک، امور مالیاتی و پست گزارشاتی را از اقدامات انجام شده در استان قم ارائه کردند و پیشنهاداتی را برای رفع مشکلات اقتصادی موجود در این استان ارائه کردند.

لاریجانی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مدیران اقتصادی استان قم، گفت: بهتر است که اقدامات انجام شده در جهت تسهیل موانع موجود در راه تولید و همچنین رفع مشکلات مردم باشد.

گفتنی است در این دیدار فعالان اقتصادی و بازرگانی استان قم حضور داشتند و از مشکلات و موانعی که بر سر راه تولید این استان وجود دارد نقطه نظرات خود را بیان داشتند و پیشنهاداتی را برای برطرف کردن این موانع بیان داشتند.

بنابراین گزارش در این دیدار از اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون، اتاق صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه ناشران و کتاب فروشان، نظام مهندسی معدن، اتحادیه کفش فروشان، اتحادیه نانوایان و مرغداران و همچنین اتحادیه صادرکنندگان نمایندگانی حضور داشته و از مشکلات و موانع تولید در کشور گله مند بوده و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن وضع موجود ارائه کردند.

لاریجانی در خصوص مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی و بازرگانی، گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص مشکلات بخش اقتصادی، بازرگانی و علی الخصوص معادن استان قم صورت خواهد گرفت.

مدیران کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم با رئیس قوه مقننه دیدار و گفت وگو کردند.

براساس این گزارش مدیران کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم گزارشاتی را در خصوص بحث اشتغال، امورات مربوط به کارگران و همچنین تربیت نیروی کار ماهر در مراکز فنی و حرفه‌ای ارائه کردند.

لاریجانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در جهت رفع بیکاری در استان قم و پیگیری امورات مربوط به کارگران در این استان، گفت: متأسفانه معضل بیکاری در کشور وجود دارد و لازمه برطرف کردن این مشکل تربیت نیروی ماهر و متخصص است که باید وزارت کار و سازمان فنی و حرفه‌ای با همکاری یکدیگر از تمام ظرفیت خود برای تربیت نیروی کار ماهر و متخصص استفاده کند تا بتوان معضل بیکاری در کشور را ریشه کن کرد.

گفتنی است در این دیدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشت و گزارشی را در خصوص اقدامات انجام شده این اداره کل در استان قم ارائه کرد.

رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی و نظام مهندسی کشاورزی استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

براساس این گزارش، رؤسای نظام مهندسی و نظام مهندسی کشاورزی استان قم ضمن ارائه گزارشات در خصوص اقدامات انجام شده از مشکلات موجود بر سر راه نظام مهندسی و نظام مهندسی کشاورزی استان قم نقطه نظرات خود را مطرح کرده و از شرایط موجود ابراز گله مندی کردند.

لاریجانی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط نظام مهندسی و همچنین نظام مهندسی کشاورزی استان قم، گفت: مشکلاتی که بر سر راه نظام مهندسی و همچنین نظام مهندسی کشاورزی در کشور وجود دارد باید حل شود لذا این مواردی که شما بیان داشته‌اید را پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است که در این دیدار رئیس منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، نماینده کشاورزان و همچنین از نظام صنفی کشاورزی حضور داشتند و از مشکلات و موانع موجود نکاتی را بیان داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان و کانون ورزشکاران استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گزارشی را در خصوص اقدامات صورت گرفته در اداره کل این استان ارائه کرده و همچنین در خصوص رسیدگی به امور قهرمانان ورزشی استان قم نیز نکاتی را ارائه کرد.

لاریجانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بیان داشت: ظرفیت ورزش استان قم بسیار بالا است و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود چرا که قم چنین ظرفیتی دارد تا بتواند قهرمانان بسیاری را در کشور معرفی کند، البته باید گفت که مهم‌ترین عامل در استفاده از این ظرفیت بخش خصوصی است که نباید فراموش شود.

مدیران میراث فرهنگی و گردشگری و ثبت اسناد استان قم نیز با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گزارشی را در خصوص فرآیند توسعه صنعت گردشگری در استان قم بیان کرده و راهکارهایی را برای توسعه این صنعت در استان قم بیان داشتند و همچنین رئیس ثبت اسناد این استان گزارشی را در خصوص اقدامات انجام شده ارائه کرد.

علی لاریجانی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم و همچنین اداره ثبت اسناد این استان، بیان داشت: در بحث گردشگری باید از تمام توان برای جذب گردشگر داخلی و خارجی و همچنین جذب زائر در استان قم استفاده کرد که می‌توان با جذب گردشگر بسیاری از معضلات از جمله معضل بیکاری و اشتغال را در استان برطرف نمود.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌ها و رئیس پردیس فارابی دانشگاه تهران حضور داشت و گزارشاتی را در خصوص عملکرد و اقدامات خود ارائه کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از سید محمود برقعی پدرشهید مهدی برقعی و از خیرین و معتمدین شهر قم عیادت کرد.

علی لاریجانی ضمن آرزوی سلامتی برای پدر شهید برقعی از خداوند متعال علو درجات برای شهید مهدی برقعی مسئلت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت الله مصطفی هرندی از مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده مردم قم در خانه ملت از آقای علی خداپرست از معتمدین شهر قم نیز عیادت کرد.

گفتنی است علی لاریجانی در مراسم ختم فرزند آقای عبداللهی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه‌ای از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جزیل برای خانواده محترم عبداللهی مسئلت داشت.

کد خبر 4595039

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس