بازی Overwatch برای مدتی رایگان شد


طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی تیراندازی اول شخص Overwatch که توسط شرکت بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard) توسعه یافته است، برای مدتی به صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفت. اخیرا مشخص شده که بازی محبوب و پرطرفدار Overwatch به صورت رایگان تا تاریخ سه‌شنبه 3 اردیبهشت ماه سال 1398 (23 آوریل 2019 میلادی) در دسترس...

بازی Overwatch برای مدتی رایگان شد

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، بازی تیراندازی اول شخص Overwatch که توسط شرکت بازی‌سازی بلیزارد (Blizzard) توسعه یافته است، برای مدتی به صورت رایگان در دسترس بازی‌بازان و کاربران قرار گرفت.

اخیرا مشخص شده که بازی محبوب و پرطرفدار Overwatch به صورت رایگان تا تاریخ سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) در دسترس است. شرکت بلیزارد اعلام کرده که تمامی محتویات بازی به صورت کامل در اختیار بازی‌بازان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی Standard Edition این بازی، برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی تا ۲۴ درصد تخفیف خورده است.

شما در نسخه‌ی رایان در دسترس قرار گرفته، با چندین مرحله‌ی PvE رو به رو هستید که تجربه‌ی منحصر به فردی را برای شما ایچاد می‌کند. اگر هم به بخش PvP بازی علاقه‌مند هستید، باید بگوییم نزدیک به ۳۰ عدد قهرمان و چندین نقشه‌ی بزرگ در این بخش در نظر گرفته شده که حالت‌های مختلفی را هم می‌توان در آن اعمال کرد. شایان ذکر است که مثل همیشه، تمامی لباس‌ها و پیشرفت‌هایی که در نسخه‌ی رایگان بازی، توسط کاربر کسب می‌شود، قابل انتقال به نسخه‌ی اصلی بازی هستند.

در کل اگر به دنبال یک بازی تیراندازی هستید که به صورت چند نفره با دوستانتان به تجربه‌ی آن بپردازید، عنوان Overwatch یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود که فضایی شاد و لذت‌بخش را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Overwatch هم‌اکنون برروی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این بازی، می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را به قلم سعید آقابابایی از این نشانی مطالعه کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بازی Overwatch برای مدتی رایگان شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی