نیروهای مسلح با وحدت و همدلی در کنار هم برای دفاع از ایران اسلامی آماده هستند


نیروهای مسلح با وحدت و همدلی در کنار هم برای دفاع از ایران اسلامی آماده هستند

امیر غلامعباس اسماعیل زاده با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح ایران اسلامی، بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی در کنار هم برای دفاع از کشور آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، صبح پنجشنبه (۲۹ فروردین) به مناسبت روز ارتش مراسم رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر برگزار شد.

امیر غلامعباس اسماعیل زاده، فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور در این مراسم با اشاره به خدمات رسانی ارتش به مردم در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با پوشیدن لباس ارتش فرصت خدمت به مردم را یافتند و تا آخرین نفس در دفاع از کشور ایستاده‌اند.

امیر غلامعباس اسماعیل زاده با اشاره به آمادگی بالای نیروهای مسلح ایران اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با وحدت و همدلی در کنار هم برای دفاع از کشور آماده هستند.

فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب کشور با بیان اینکه نیروهای مسلح تا آخرین نفس و آخرین قطره خون در دفاع از ایران ایستاده‌اند افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با پوشیدن لباس ارتش فرصت خدمت به مردم را یافتند و تا آخرین نفس در دفاع از کشور ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح با بهره جستن از ۸ سال دفاع مقدس، با بومی سازی تجهیزات و با تمام قدرت و امکانات آماده اجرای دستور فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری است.

پایان پیام/647

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش