هیوندای سوناتا N Line مدل 2020 در آینده نزدیک معرفی می شود


رسانه کلیک – هیوندای به تازگی تولید مدل 2020 هیوندای سوناتا N Line را تایید کرده است. موتور مورد استفاده در این خودرو بیش از 275 اسب بخار قدرت تولید می کند.  هیوندای در نمایشگاه خودروی نیویورک اطلاعات کامل در رابطه با نسخه مخصوص ایالات متحده آمریکا سوناتا 2020 را منتشر کرد. خریداران در این […] نوشته هیوندای سوناتا N Line مدل 2020 در آینده نزدیک...

رسانه کلیک – هیوندای به تازگی تولید مدل 2020 هیوندای سوناتا N Line را تایید کرده است. موتور مورد استفاده در این خودرو بیش از 275 اسب بخار قدرت تولید می کند.

هیوندای در نمایشگاه خودروی نیویورک اطلاعات کامل در رابطه با نسخه مخصوص ایالات متحده آمریکا سوناتا 2020 را منتشر کرد. خریداران در این کشور می توانند هیوندای سوناتا 2020 را با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و یا 2.5 لیتری توربوشارژ سفارش دهند.

موتور 1.6 لیتری قادر به تولید 180 اسب بخار قدرت و 264 نیوتون متر گشتاور است. موتور 2.5 لیتری این خودرو قدرتی برابر با 191 اسب بخار و گشتاوری برابر با 245 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می دهد.

هیوندای در مراسم خود در نمایشگاه خودروی نیویورک به عرضه هیوندای سوناتا N Line اشاره کرد. علاوه بر این خودرو، شاهد عرضه نمونه هیبریدی این خودروی کره ای نیز خواهیم بود.

هیوندای سوناتا N Line مدل 2020 در آینده نزدیک معرفی می شود

هیوندای در ابتد قصد دارد نمونه هیبریدی این خودرو را در بهار 2020 در اختیار خریداران قرار دهد. بعد از این محصول، شاهد خودنمایی هیوندای سوناتا N Line مدل 2020 خواهیم بود.

در حالی که قدرت اعلام شده برای موتور این خودرو تفاوت چندانی با موتور 2.0 لیتری هیوندای i30 N و ولستر N ندارد، انتظار می رود این خودروی جدید دارای موتور 2.5 لیتری باشد.

مدیر هیوندای در آمریکا شمالی در مراسم رونمایی از هیوندای سوناتا به نسخه های کاملا متفاوت آن اشاره کرد. خودروهای سری N هیوندای به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده اند و عملکرد بسیار مناسبی دارند.

تولید هیوندای سوناتا 2020 در نسخه استاندارد از ماه سپتامبر سال جاری میلادی آغاز می شود و خریداران از ماه اکتبر قادر به خرید آن خواهند بود.

در کشورهای اروپایی خودروهای استیشن طرفداران زیادی دارند. بر اساس گزارش ها گذشته، در آینده نزدیک نسل جدید هیوندای i40 توور معرفی می شود. این خودرو به احتمال زیاد در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش نمی رسد.

Source: motor1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات