روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد


روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد iOS سیستم عامل اختصاصی آیفون و آیپد می باشد، اما با اینکه بسیاری از کاربران مدل آیفون یا آیپد خود را می دانند، ولی تنها شمار کمی از کاربران، ورژن iOS نصب شده روی iPhone و iPad خود را می دانند، دانستن ورژن نصب شده و در حال اجرا روی آیفون و آیپد برای شناسایی برنامه ها و ویژگی های...

روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد

روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد

iOS سیستم عامل اختصاصی آیفون و آیپد می باشد، اما با اینکه بسیاری از کاربران مدل آیفون یا آیپد خود را می دانند، ولی تنها شمار کمی از کاربران، ورژن iOS نصب شده روی iPhone و iPad خود را می دانند، دانستن ورژن نصب شده و در حال اجرا روی آیفون و آیپد برای شناسایی برنامه ها و ویژگی های سازگار با آنها بسیار مهم می باشد. از اینروی در این آموزش می خواهیم روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد را به شما نشان دهیم، پس با ما همراه باشید.

چگونگی دیدن ورژن iOS نصب شده روی آیفون و آیپد

برای انجام این کار می توانید گام های زیر را دنبال کنید:

در آیفون یا آیپد خود به بخش Settings یا تنظیمات iOS خود بروید. سپس در بخش تنشیمات گزینه General را بتپید. در بخش General، گزینه About را برگزینید. در پایین اِسپر (screen – صفحه) About، گزینه Versions را پیدا کنید، روبروی این گزینه، ورژن iOS نصب شده روی آیفون یا آیپد شما نمایش داده می شود

چرا دانستن ورژن iOS آیفون و آیپد، می تواند سودمند باشد؟

دانستن ورژن iOS نصب روی آیفون یا آیپد ممکن است برای بسیاری کاربران آنها غیرمرسوم باشد، اما باید بدانید که دانستن آن شما را در عیب یابی، پیدا کردن برنامه های سازگار و آگاهی از ویژگی های آن و در کل مدیریت و کنترل دستگاه کمک می کند. برای به روز رسانی آیفون یا آیپد خود می توانید به مسیر Settings > General > Software Update بروید. البته پیش از انجام هر گونه آپدیست و به روز رسانی دستگاه خود، می باید یک فایل backup یا پشتیبان از آن بگیرید تا در صورت پیدا شدن هر گونه مشکل در ورژن تازه، بتوانید به ورژن پیشین خود باز گردید. پر بودن شارژ گوشی و اینترنت پر سرعت نیز از دیگر پیش نیاز های به روز رسانی آیفون و آیپد می باشد.

در بخش About افزون بر دیدن ورژن iOS آیفون یا آیپد، می توانید مواردی همانند، شبکه، شمار ویدئو ها، عکس ها، آهنگ ها و اپلیکیشن های دستگاه و همچنین گنجایش حافظه دستگاه را نیز ببینید.

نوشته روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد . .

منبع

شاید دیگر مطالب روژان راهم دوست داشته باشید

روش دیدن ورژن iOS در آیفون و آیپد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق