حریق در مجتمع 64 واحدی در تهران/ آتش نشانان 50 نفر از ساکنان محاصره شده در دود را نجات دادند


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اطفاء حریق در یک مجتمع مسکونی و نجات جان ساکنان آن خبرداد.

حریق در مجتمع 64 واحدی در تهران/ آتش نشانان 50 نفر از ساکنان محاصره شده در دود را نجات دادند
جلال ملکی اظهار داشت:ساعت ۱۱:۱۳ دقیقه یک فقره آتش سوزی در مجتمع مسکونی واقع در بلوار اردستانی شهرک آتی شهر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودور‌های دارای تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی در مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند.

وی در ادامه افزود:آتش نشانان با حضور در محل حادثه متوجه شدند آتش در طبقه منفی دو یک مجتمع هشت طبقه ۶۴ واحدی تعداد زیادی لاستیک در انباری ۱۵ متری وجود داشته است. متاسفانه در انباری قفل بود و با توجه به وجود انبار‌های دیگر در محل و وجود خودور‌های پارک شده امکان سرایت آتش به نقاط دیگر وجود داشت همچنین دود غلیظی از داخل این انبار به بیرون درحال سرایت بود و تمام راهرو‌ها را پر کرده بود.

ملکی گفت:خوشبختانه از سرایت آتش به انباری‌های دیگر و همچنین خودور‌های دیگر جلوگیری شد و آتش نشانان موفق شدند حدود ۵۰ نفر از ساکنان مجتمع را که در محاصره دود قرار گرفته بودند نجات دهند.

وی با اشاره به اینکه نیرور‌ها درحال لکه گیری هستند و علت حادثه توسط کارشناس‌ها بررسی خواهد شد اضافه کرد:توصیه می‌کنیم ساختمان‌های تجمعی باید دارای سرویس خاموش کننده و ایمنی فعال وجود داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر