مشخصات نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War منتشر شد


پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم عنوان God Of War، توسعه دهنده‌ی این بازی تصمیم به عرضه‌ی یک نسخه‌ی کمیاب و با ارزش از عنوان God Of War 4 گرفته است. هم اکنون اطلاعاتی از محتوای این بسته‌ی فیزیکی منتشر شده است. با ادامه‌ی مطلب همراه گیمفا باشید. هنوز هم باورش سخت است که به این زودی، یک سال از عرضه‌ی چهارمین نسخه از...

مشخصات نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War منتشر شد

پس از گذشت یک سال از عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم عنوان God Of War، توسعه دهنده‌ی این بازی تصمیم به عرضه‌ی یک نسخه‌ی کمیاب و با ارزش از عنوان God Of War 4 گرفته است. هم اکنون اطلاعاتی از محتوای این بسته‌ی فیزیکی منتشر شده است. با ادامه‌ی مطلب همراه گیمفا باشید.

هنوز هم باورش سخت است که به این زودی، یک سال از عرضه‌ی چهارمین نسخه از مجموعه‌ی God Of War گذشته است. یک سال تمام استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica) با عرضه‌ی عنوان God Of War 4 توانست علاوه بر کسب امتیازات بسیار عالی از سوی منتقدین، جوایز بسیاری را در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف به تصاحب در آورد. اما سانتا مونیکا قرار نیست در جشن یک سالگی این عنوان واکنش خاصی از خود نشان ندهد. این توسعه دهنده برای کسانی که هنوز شانس تجربه‌ی God Of War 4 را نداشته‌اند و یا قصد دارند یک نسخه‌ی ویژه از این عنوان را داشته باشند، یک پیشنهاد ویژه به همراه دارد.

در جشن یک سالگی عنوان God Of War 4، سانتا مونیکا سازنده‌ی این عنوان همکاری خود را با شرکت موندو (Mondo) اعلام کرد تا بتواند تجارت جدیدی را برای این مجموعه آغاز کند. سانتا مونیکا و شرکت موندو برای سالگرد عنوان God Of War 4 تصمیم به عرضه‌ی یک نسخه‌ی ویژه از این بازی گرفته‌اند. در نسخه‌ی Anniversary Merchandise عنوان God Of War 4 آیتم‌های مختلفی برای کاربران قرار گرفته است. از جمله یک پوستر که بر روی یک کاغذ ویژه و گران قیمت چاپ شده و همچنین دو پین فوق العاده از شخصیت‌های کریتوس (Kratos) و همچنین آترئوس (Atreus) در این بسته‌ی فیزیکی ویژه قرار دارد که توسط هنرمند معروف نیکولاس دلورت (Nicolas Delort) طراحی و ساخته شده است.

کارگردان نسخه‌ی چهارم عنوان God Of War، کوری بارلوگ (Cory Barlog) در صفحه‌ی توییتر شخصی خود توضیح داد که چقدر برای این بسته‌ی فیزیکی هیجان زده است. البته چه کسی می‌تواند او را سرزنش کند در حالی که یکی از زیباترین مجسمه‌های ساخته شده از شخصیت کریتوس با ابهت تمام تبر فوق العاده‌ی خود را در دست دارد و برای مبارزه با هر نامیرایی آماده است.

مشخصات نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War منتشر شدمشخصات نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War منتشر شدمشخصات نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War منتشر شد

در اینجا ما در نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War شاهد دو پین فوق العاده از دو شخصیت کریتوس و آترئوس هستیم که می‌توانید به راحتی از آن‌ها بر روی کوله پشتی و ژاکت خود استفاده کنید. همچنین با وجود پستر و اکشن فیگور فوق العاده‌ی کریتوس، اتاق شما قطعا زیباتر از قبل خواهد شد.

اگر برای داشتن چنین بسته‌ی فوق العاده‌ای مشتاق هستید بهتر است هم اکنون پیگیر اخبار سایت موندو باشید تا از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War 4 مطلع شوید و زودتر از افراد دیگر برای خرید آن اقدام کنید.

چهارمین نسخه از عنوان فوق العاده‌ی God Of War هم اکنون به صورت انحصاری در اختیار کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد. اگر جزو آن دسته از کاربران پلی‌استیشن ۴ هستید که هنوز شانس تجربه‌ی هیجان انگیز God Of War 4 را نداشته‌اید، بیشتر از این اتلاف وقت نکنید و این عنوان را در لیست خرید خود قرار دهید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

مشخصات نسخه‌ی Anniversary Merchandise بازی God Of War منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی