محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کند


محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کند

محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کند نوشته محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کند اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کند

محسن تنابنده، فیلمنامه ناتمام خشایار الوند را کامل می‌کندمحسن تنابنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت ساخت فیلمنامه سینمایی زنده‌یاد خشایار الوند گفت: «هنوز بازنویسی نهایی فیلمنامه «زیرزمین» که اثری کمدی اجتماعی است، به طراحی من و قلم خشایار الوند باقی مانده است. این بازنویسی را حتماً به اتمام می‌رسانیم و با نام خشایار آن را می‌سازیم.»

این کارگردان در خصوص تغییرات نسخه اکران عمومی «قسم» نسبت به نسخه جشنواره آن هم گفت: «هیچ تغییری در این فیلم ایجاد نشده و مثل همان نسخه‌ای که در جشنواره ملی فیلم فجر بود، برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد.»

تنابنده درباره حضور «قسم» در جشنواره‌های بین‌المللی عنوان کرد: «مانند تمام فیلم‌ها که می‌توانند به لحاظ فرم، محتوا و … ابعاد فراکشوری داشته باشند و حرف جهانی بزنند، فیلم را به پخش‌کننده خواهیم داد. اینکه عیار و لیاقت فیلم چقدر است، پس از نمایش در جشنواره‌ها مشخص خواهد شد.»

در فیلم سینمایی «قسم»، مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی و مهران احمدی نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشت. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می‌گیرم، طلاقت میدم؛ جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو میکنم به جان نیاز.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403