کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در اردبیل


کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دمای هوا در اردبیل

اداره کل هواشناسی استان اردبیل از کاهش 8 تا 12 درجه‌ای دمای هوای اردبیل در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تقویت سامانه ناپایدار و نفوذ زبانه‌های پرفشار هوا به استان طی امروز و فردا تغییرات جوی محسوسی را در اردبیل شاهد خواهیم بود.

سیاوش محمدی خاطرنشان کرد: بارش در مناطق مرکزی و جوی استان به صورت باران و برف بوده اما از عصر امروز تا فردا به ویژه در شهرستان‌های خلخال، نیر، سرعین، اردبیل و بخش‌هایی از مشگین‌شهر و همچنین فرودگاه اردبیل به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: مقدار بارش برای مناطق مرکزی و جنوبی استان بین 8 تا 10 میلیمتر و ارتفاع برف در این مناطق بین 5 تا 8 درجه سانتیگراد خواهد بود و پیش‌بینی می‌شو د بارش باران در مناطق شمالی استان نیز از عصر امروز تا ظهر فردا گسرتش یافته و بین 5 تا 8 درجه میلیمتر خواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل هم‌چنین به کاهش 8 تا 12 درجه سلسیوس تا روز چهارشنبه هفته پیش رو در سطح استان اشاره کرد و گفت: در مناطق مرکزی و جنوبی استان در طول شب و اوایل صبح‌ها به ویژه در روزهای سه شنبه و صبح چهارشنبه دمای هوا به زیر صفر درجه سلسیوس خواهد رفت.

محمدی بیان کرد: دمای هوا در مناطق شمالی استان زیر صفر درجه سلسیوس نخواهد بود.

وی در پایان گفت: بارش در ارتفاعات و برخی از گردنه‌ها از جمله گردنه اسالم به خلخال، صائین و لنگان طی امشب و فردا شب به صورت برف خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403