آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله ساده


کیف کمری یک وسیله مناسب برای قرار دادن لوازم شخصی و ضروری می باشد. که با استفاده از آن در هر مکانی می توانید، تمامی وسایل مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. از این رو در ادامه می توانید، نحوه دوخت کیف کمری دخترانه را مشاهده نمایید و همچنین تصاویر مدل های دیگر کیف کمری را ملاحظه کنید. در مطالب گذشته مجله آرگا با انواع دوخت کیف نمدی، دوخت کیف...

کیف کمری یک وسیله مناسب برای قرار دادن لوازم شخصی و ضروری می باشد. که با استفاده از آن در هر مکانی می توانید، تمامی وسایل مورد نیاز خود را به همراه داشته باشید. از این رو در ادامه می توانید، نحوه دوخت کیف کمری دخترانه را مشاهده نمایید و همچنین تصاویر مدل های دیگر کیف کمری را ملاحظه کنید.

در مطالب گذشته مجله آرگا با انواع دوخت کیف نمدی، دوخت کیف با شلوار لی و دوخت کیف پارچه ای آشنا شدید. تهیه یک کیف کمری زیبا در خانه نیز می تواند برای بانوان هنر مند جذاب باشد.

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله ساده

آموزش تصویری دوخت کیف کمری با زبانی ساده

برای ساخت کیف کمری دخترانه، باید وسایلی همچون پارچه برزنتی، چرخ خیاطی، قیچی، زیپ، سوزن ته گرد، سگک و تسمه کوله پشتی را در اختیار داشته باشید (البته به جای پارچه برزنتی می توانید از چرم، فوم، نمد و یا انواع پارچه ها استفاده نمایید).

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله ساده

روش برش این نوع کیف کمری بسیار ساده می باشد و شما می توانید با توجه به تصاویر، الگوی کیف را روی پارچه دولا پیاده کنید و با قیچی ببرید.

برای دوخت این کیف نیز باید همانند تصویر زیر، ابتدا قسمت زیپ کیف را بدوزید، برای راحتی دوخت می توانید، با استفاده از چند عدد سوزن ته گرد، زیپ را روی پارچه فکیس کنید، سپس اقدام به دوختن آن نمایید. همچنین بعد از این که، سگگ را به تسمه دوختید، آن را به پارچه بدوزید.

در مرحله آخر، باید لبه های کیف کمری را مانند تصویر دور دوزی کنید.

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله ساده

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله ساده

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله ساده

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهمراحل ساخت کیف کمری دخترانه

تسمه انواع کیف کمری را می توانید، از میان کمر بند شلوارتان عبور دهید، زیرا علاوه بر ایستای بهتر کیف، نگهداری آن نیز راحت تر می باشد.

در ادامه آموزش دوخت کیف کمری دخترانه می توانید، انواع مدل های کیف کمری را مشاهده کنید. از کیف های کمری معمولا برای حمل لوازم کوچک، کارت های اعتباری، پول نقد، موبایل، هندزفری و یا وسایل مرتبط با شغل شان استفاده می کنند.

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهکیف کمری چرمی

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهکیف کمری

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهکیف کمری برای لوازم آرایشگری

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهساخت کیف کمری

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهساخت کیف کمری برای وسایل ضروری

آموزش دوخت کیف کمری شیک در چند مرحله سادهساخت کیف کمری شیک

همانطور که در این مطلب با نحوه درست کردن کیف کمری دخترانه آشنا شدید، شما عزیزان می توانید، با کمی خلاقیت مدل های مختلف کیف کمری را بسازید و رنگ کیف تان را با لباس های خود ست کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن