میکا هکینن: دستور تیمی را فراموش و بر روی بردن تمرکز کنید


فرمول یک ایران – میکا هکینن معتقد است که اگر فراری به اینگونه بازی‌ها ادامه بدهد باید فکر رقابت با مرسدس بر سر قهرمانی را از سرش بیرون کند. یکشنبه‌ی گذشته و در گرندپری سوم فصل 2019 فراری باز هم نتوانست مرسدس را شکست دهد تا فشارها بر روی این تیم بیشتر و بیشتر شود. از عواملی که حساسیت‌ها را در این باره نیز بیشتر کرد می‌توان به دستورات تیمی فراری...

فرمول یک ایران – میکا هکینن معتقد است که اگر فراری به اینگونه بازی‌ها ادامه بدهد باید فکر رقابت با مرسدس بر سر قهرمانی را از سرش بیرون کند.

یکشنبه‌ی گذشته و در گرندپری سوم فصل 2019 فراری باز هم نتوانست مرسدس را شکست دهد تا فشارها بر روی این تیم بیشتر و بیشتر شود. از عواملی که حساسیت‌ها را در این باره نیز بیشتر کرد می‌توان به دستورات تیمی فراری اشاره کرد. آن‌ها در هر سه مسابقه‌ی برگزار شده تا به اینجای فصل از این دستورات استفاده کرده‌اند.

هکینن، قهرمان دو دوره رقابت‌های فرمول یک، در ستون شخصی خود در یونیبت اینگونه نوشت:

چارلز لکلرک استارت بهتری نسبت به هم‌تیمی خود، سباستین فتل، داشت و واقعا باید این اجازه به او داده می‌شد تا برتری‌اش را حفظ کند و اگر می‌توانست به والتری بوتاس حمله کند.

به جای این کار فراری به او گفت که باید کند شود و اجازه‌ی عبور به سباستین بدهد، که به نظر حرکت اشتباهی است.

وقتی یک رقیب بسیار قوی مثل مرسدس برای شکست دادن دارید، انجام چنین بازی‌هایی هیچ سودی ندارد. فراری باید تمرکزش را از روی تیم خودش بردارد و بر روی بردن این رقابت [با مرسدس] بگذارد.

میکا هکینن: دستور تیمی را فراموش و بر روی بردن تمرکز کنید میکا هکینن: دستور تیمی را فراموش و بر روی بردن تمرکز کنید سباستین فتل و چارلز لکلرک – چین 2019

وی اضافه کرد:

در جنگ با مرسدس برای هیچکس نباید مهم باشد که این لکلرک است که پیروز مسابقه می‌شود یا فتل. فکر می‌کنم لکلرک حق داشت که به دلیل استراتژی اتخاذ شده، مجبور به تمام کردن مسابقه پشت سر مکس ورشتپن شد، ناراحت باشد.

فتل و لکلرک پتانسیل تبدیل شدن به قوی‌ترین حریفان مرسدس در هر آخر هفته را دارند، اما فراری باید این حمایت و آزادی عمل و در نتیجه تمرکز را به رانندگانش بدهد تا آن‌ها بتوانند موفق شوند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد