بازی Realm Royale به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد


استودیوی های-رز (Hi-Rez) بالاخره در جدیدترین پیام خود انتشار بازی Realm Royale برروی نینتندو سوییچ را تایید کرد و به زودی دارندگان این کنسول نیز موفق به تجربه‌ی آن خواهند شد. جزئیات بیشتر در این مورد را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. Realm Royale از سری عناوین به سبک بتل رویال است و همانطور که می‌دانید، در این سبک از بازی‌ها...

بازی Realm Royale به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

استودیوی های-رز (Hi-Rez) بالاخره در جدیدترین پیام خود انتشار بازی Realm Royale برروی نینتندو سوییچ را تایید کرد و به زودی دارندگان این کنسول نیز موفق به تجربه‌ی آن خواهند شد. جزئیات بیشتر در این مورد را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

Realm Royale از سری عناوین به سبک بتل رویال است و همانطور که می‌دانید، در این سبک از بازی‌ها باید با استفاده از مهارت‌ها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، دیگران را از بین برده و زنده بمانید تا پیروز میدان شوید. این عنوان در گذشته برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد اما نتوانست مطابق انتظار عمل کند و محبوبیت زیادی کسب نکرد. اطلاعاتی در خصوص شکست در موفقیت این بازی را می‌توانید در این صفحه بخوانید.

با عرضه‌ی عناوین ساخته شده توسط استودیوی های-رز برای برای نینتندو سوییچ، شایعاتی مبنی بر انتشار Realm Royale برای این کنسول نیز به گوش می‌رسید که از طریق این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری پی ببرید. حال سازندگان در خبری خوب بالاخره آن را تایید و اعلام کردند که این بازی در آینده‌ای نزدیک برای نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت که باید دید آیا به محبوبیت آن اضافه می‌شود یا خیر. هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نشده است اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر، آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

بازی Realm Royale به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد