اعزام 15 مبلغ کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل زدگان


اعزام 15 مبلغ کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به سیل زدگان

مومنی شاد گفت: 15 مبلغ روحانی کهگیلویه و بویراحمدی برای کمک به سیل زدگان به استان خوزستان اعزام شدند.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مناطق سیل زده کشور، این اداره کل برنامه هایی را در دستور کار خود قرار داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این راستا 15 مبلغ روحانی برای انجام فعالیت های فرهنگی به استان خوزستان اعزام شدند.

وی حضور این مبلغین را دارای آثار و برکات خوبی دانست و اضافه کرد: این افراد در زمینه های امداد و ارائه خدمات فرهنگی فعالیت های خوبی را در مناطق سیل زده انجام دادند.

مومنی شاد گفت: خدمات فرهنگی از جمله اقامه نماز در مساجد محل اسکان سیل زدگان، برگزاری برنامه های شاد برای کودکان و نوجوانان، مشاوره به خانواده های سیل زده و ... از جمله برنامه های این مبلغین است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای انجام وظایف، تاکید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جهت جمع آوری مساعدت های مردمی، در این راستا اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردیم.

وی با اشاره به اینکه این استان به عنوان استان معین برای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان معرفی شد، اظهار داشت: با همکاری خادمین و هیئت امنا بقاع متبرکه، خیرین و مردم توانستیم حدود یک کامیون اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تامین کنیم.

مومنی شاد اضافه کرد: این اقلام شامل برنج، خرما، آبمعدنی، ماکارونی، شیرخشک، پوشاک، روغن، پتو، تشک و ... تهیه و امروز برای سیل زدگان ارسال می شوند.

این مسئول فرهنگی و اجتماعی ارزش ریالی این اقلام را 500 میلیون ریال دانست و ابراز داشت: در همین راستا صندوق هایی در بقاع متبرکه استان جهت جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به سیل زدگان و تهیه لوازم مورد نیاز آنها فعالیت دارند.

وی گفت: انتظار می رود مردم استان همکاری لازم را جهت تامین مایحتاج مورد نیاز سیل زدگان در استان های مختلف داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا