خرافه‌پیرایی در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود


خرافه‌پیرایی در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود

طیب حسینی گفت: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید خرافه‌پیرایی و دوری از غلو و اغراق‌گویی را در برگزاری برنامه‌های این دهه لحاظ کند.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «طیب حسینی» در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که امروز (27 فروردین ماه) در محل ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در این شورا گفت: اعضای این هیئت طی جلسات مختلف به این نتیجه رسیدند که شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید از روزمرگی فاصله بگیرد که استفاده از اندوخته های قبلی و تجارب فعلی لازمه این موضوع است.

رییس مرکز اسناد و تاریخ حوزه و روحانیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه، افزود: هیئت اندیشه‌ورز شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت فعالیت های خود را در سه کارگروه فضای مجازی، دین و فرهنگ، اجتماعی و علمی ساماندهی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت باید خرافه‌پیرایی و دوری از غلو و اغراق‌گویی را در برگزاری برنامه‌های این دهه لحاظ کند.

طیب حسینی اضافه کرد: شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را نیز در اجرای برنامه های این دهه لحاظ کند و ضمنا رویکرد مردمی برنامه ها را نیز تقویت خواهد کرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس